ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhongheng Building, No.۲۶, Jianhua North Street, Chang'an District,Shijiazhuang city,Hebei province,China
  • درباره ما : از سال ۱۹۹۰ ، هانا فناوری در زمینه پوشش پودر به یک شرکت ستاره ای تبدیل شده است. از پوشش ساده دستی گرفته تا پوشش پودری کاملاً خودکار ، ما قادر به ارائه راه حل های کاملاً مقرون به صرفه ، معقول و پیشرفته به مشتریان خود هستیم. با فناوری افتخارآفرین ، بهترین دستگاه نقاشی و خط سیستم خود را خواهید داشت. سوابق چشمگیری را در زمینه خدمات دهی به مشتریان مانند تولیدکنندگان کوچک ، پروژه های دولتی ، ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۹۰ ، هانا فناوری در زمینه پوشش پودر به یک شرکت ستاره ای تبدیل شده است. از پوشش ساده دستی گرفته تا پوشش پودری کاملاً خودکار ، ما قادر به ارائه راه حل های کاملاً مقرون به صرفه ، معقول و پیشرفته به مشتریان خود هستیم. با فناوری افتخارآفرین ، بهترین دستگاه نقاشی و خط سیستم خود را خواهید داشت.
    سوابق چشمگیری را در زمینه خدمات دهی به مشتریان مانند تولیدکنندگان کوچک ، پروژه های دولتی ، شرکت جهانی ثبت می کند. بسیاری از پروژه ها در سراسر جهان از جمله انگلستان ، ایرلند ، سوئیس ، نیوزیلند ، بلغارستان ، کرواسی ، قطر ، عربستان سعودی ، عراق ، مراکش ، قبرس ، کنیا ، نیجریه ، موریس ، تایلند ، اکوادور ، شیلی و غیره به پایان رسید.
    کاتالوگ غرورآفرین هانا: دستگاه پوشش پودر دستی ، خط اتوماتیک پوشش پودر ، تجهیزات رنگ آمیزی اسپری ، سیستم پیش تصفیه ، اجاق خشک کن ، تفنگ اسپری پودر ، یک طرفه ، تجهیزات خودکار تغییر رنگ سریع ، غرفه پوشش پودر ، تجهیزات بازیابی پودر ، زنجیرهای نقاله ، اجاق گاز ، و غیره همه قطعات به طور گسترده ای در برنامه های صنعت وسایل نقلیه ، وسایل خانگی ، تجهیزات اداری ، صنایع ماشین سازی ، ساخت فلزات و غیره استفاده می شوند.
    ۱. هانا یک تیم قدرتمند برای ایجاد هسته اصلی شما ، از جمله طراحان سیستم پوشش ، متخصصان پودر و شیمی ، مهندسان سیستم کنترل ، تکنسین های نصب و مربیان باتجربه ، در اختیار شما قرار می دهد. با پشتیبانی تیم قدرتمند ، دیگر نگران نخواهید بود.
    ۲. تمام راه حل های نقاشی از به صورت جداگانه برای دیدار با مشتری های ما بصورت شخصی طراحی شده است. برای اطمینان از دریافت دقیقاً آنچه شما نیاز دارید ، تیم تکنسین مجاز کارخانه ما به شما کمک می کند تا تمام جزئیات را مستقیماً به هدف خود برسانید. از اولین طراحی مستقیم تا حمل و نقل شروع کنید ، هانا از همه مراقبت خواهد کرد ، علاوه بر این ، ما در نصب ، تنظیم دقیق کار و کار آموزش کمک می کنیم تا زمانی که سیستم شما آماده شود.
    ۳. فناوری هانا هرگز در زمینه نقاشی از حرکت رو به جلو متوقف نمی شود ، ما پیوسته از سمت غرب به میدان برتر اسلحه پیوند می خوریم ، سعی می کنیم کار خود را اصلاح کنیم. هدف ما تلاش برای بهینه سازی طراحی مشتریان با بهترین ایده مقرون به صرفه و تقویت رقابت آنها تا حد امکان است.

    بستن