ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Guangzhou Weilongda Electromechanical Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dongxiu Road, Gangkou Industrial Zone, Xinhua Town, Huadu District, Guangzhou, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات الکترومکانیکی گوانگژو ، که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد ، یکی از اولین و بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات مراقبت و نگهداری خودرو در چین است. با مساحت بیش از ۱۸۰۰۰ متر مربع ، غرفه های اسپری ، ایستگاه های آماده سازی ، بالابر اتوماتیک و تجهیزات تعمیر بدنه ، تراز چرخ ها ، تعویض لاستیک ، بالانس چرخ و سایر تجهیزات مربوط به گاراژ را به مشتریان در سراسر جهان تولید می کند.کیفیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات الکترومکانیکی گوانگژو ، که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد ، یکی از اولین و بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات مراقبت و نگهداری خودرو در چین است. با مساحت بیش از ۱۸۰۰۰ متر مربع ، غرفه های اسپری ، ایستگاه های آماده سازی ، بالابر اتوماتیک و تجهیزات تعمیر بدنه ، تراز چرخ ها ، تعویض لاستیک ، بالانس چرخ و سایر تجهیزات مربوط به گاراژ را به مشتریان در سراسر جهان تولید می کند.
    کیفیت اول ، بالاترین خدمات سیاستی است که توسط همه اعضای انجام می شود. سیستم کنترل کیفیت و ایمنی در کل مراحل تولید ، از طراحی و خرید مواد اولیه تا ساخت قطعات ، از جوشکاری تا نقاشی ، از مونتاژ کارخانه محصول تا بسته بندی و بارگیری اعمال می شود. همه محصولات دقیقاً مطابق با تولید می شوند سیستم ها و استانداردهای . پس از سالها سرمایه گذاری و مدیریت ، اکنون یک مارک معروف است. از اعتبار بالایی در بین مشتریان داخلی و همچنین مشتریانی از انگلیس ، ایرلند ، لهستان ، سوئد ، روسیه ، نیجریه ، غنا ، آفریقای جنوبی ، آمریکا ، استرالیا ، ژاپن و سایر کشورهای آسیایی برخوردار است. لطفا در صورت تمایل با اعضای تماس بگیرید و یک همکاری شاد و برنده را آغاز کنید. با پیوستن شما ، آینده بهتر است.

    بستن