ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۱۸۰۱,No.۳۶۸,gonghexin Road, Shanghai,China
  • درباره ما : شانگهای اصلی ترین تامین کننده مواد شیمیایی خوب دی اکسید تیتانیوم در چین است. ما از ظرفیت ، تا حدود / سال هر دو درجه روتیل و آناتاز شروع کردیم ، و این همچنان افزایش می یابد ، که به طور گسترده ای در رنگ استفاده می شود ، پلاستیک ، لاستیک ، ساخت کاغذ و صنایع جوهر و غیره به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف بازارها ، سایر رنگدانه های سفید مانند سولفات باریم ، لیتوپون و دی اکسید سیلیکون را برای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای اصلی ترین تامین کننده مواد شیمیایی خوب دی اکسید تیتانیوم در چین است. ما از ظرفیت ، تا حدود / سال هر دو درجه روتیل و آناتاز شروع کردیم ، و این همچنان افزایش می یابد ، که به طور گسترده ای در رنگ استفاده می شود ، پلاستیک ، لاستیک ، ساخت کاغذ و صنایع جوهر و غیره به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف بازارها ، سایر رنگدانه های سفید مانند سولفات باریم ، لیتوپون و دی اکسید سیلیکون را برای مشتریان بیشتر گسترش می دهیم.
    با استقرار سیستم مدیریت پیشرفته ، توجه به حفاظت از محیط زیست و استفاده همه جانبه از زباله ها ، کنترل دقیق فرآیند تولید ، کلیه محصولات ما کنترل خوبی بر روی محتوای فلزات سنگین با کیفیت بالا و پایین دارند. شرکت ما گواهینامه ، سیستم مدیریت محیط زیست را تصویب کرده است. مطابق با الزامات استاندارد بین المللی زیست محیطی ، همه محصولات ما از آزمون فلزات سنگین عبور کرده اند و همه محصولات حاکم بر لیست هستند.
    با سالها پیگیری کیفیت ، منافع متقابل و همکاری طولانی مدت ، ما با صادرات محصولات خود به آسیای جنوب شرقی ، اروپا ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه با بسیاری از شرکت های جهان روابط تجاری منظم برقرار کرده ایم.
    ما آماده هستیم تا به یکی از شرکای قابل اعتماد و پایدار شما تبدیل شویم.

    بستن