ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st Factory Add:No.۲۰۰, Chungui Road, Shanghai, China.
  • درباره ما : (گروه) یکی از تأمین کنندگان پیشرو در تولید و تجارت ماشین آلات ، جوهرهای چاپ و مواد مصرفی و جدید است. به طور عمده ۳ کارخانه در چین تأسیس کرد. یکی در شانگهای ، شرق چین واقع شده است ، که در زمینه توسعه ، مطالعه ، ساخت و صادرات انواع ماشینهای (از جمله و غیره) تخصص دارد. دوم در غرب چین ، سیچوانگ واقع شده و در چاپ جوهرها (از جمله جوهر ، جوهر پارچه ، جوهر تصعید ، جوهر بر پایه آب ، جوهر فلکسوگرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    (گروه) یکی از تأمین کنندگان پیشرو در تولید و تجارت ماشین آلات ، جوهرهای چاپ و مواد مصرفی و جدید است. به طور عمده ۳ کارخانه در چین تأسیس کرد. یکی در شانگهای ، شرق چین واقع شده است ، که در زمینه توسعه ، مطالعه ، ساخت و صادرات انواع ماشینهای (از جمله و غیره) تخصص دارد. دوم در غرب چین ، سیچوانگ واقع شده و در چاپ جوهرها (از جمله جوهر ، جوهر پارچه ، جوهر تصعید ، جوهر بر پایه آب ، جوهر فلکسوگرافی ، جوهر افست ، جوهر صفحه ابریشم ، جوهر پلاستیول ، جوهر ، جوهر حلال محیط زیست) اختصاص دارد. ، جوهر حلال ، جوهر ، جوهر و لوازم جانبی و تجهیزات مربوطه). کارخانه سوم در شهر ، شمال چین واقع شده است و در زمینه تولید و تولید مواد جدید و مواد مصرفی از جمله فیلمهای ، فیلمهای محافظ ، فیلمهای تولید حیوان خانگی ، فیلمهای کششی هود ، فیلمهای محافظ اتوماتیک ، کاغذهای انتقال ، فیلمهای انتقال و غیره. از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۸ ، کارخانه گروه در سرزمین اصلی تأسیس شد. و ما سالها تجربه تولید و تولید ماشین آلات و مواد را داریم. و محصولات ما در بسیاری از کشورها و مناطق مانند اروپای غربی ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپای شرقی ، نواحی خاور دور و آسیای جنوب شرقی فروش خوبی دارند.
    دارای کادر فنی سطح بالا ، تجهیزات ساخت درجه یک و سیستم های کنترل کیفیت کارآمد است. دانش فنی برتر و کیفیت عالی از مزایا و اهداف آن است. تمام محصولات مدت ها قبل از معرفی به بازار آزمایش شده اند.
    در حال حاضر ، مشاغل شامل توسعه ، مطالعه ، تولید ، توزیع و خدمات محصولات در صنعت زمینه های فوق است. هدف گروه "تأمین بهترین تجربه خرید یک مرحله ای و خدمات برای مشتریان و دوستان ما در چند زمینه" است.

    بستن
محصولات
دستگاه فرز 3 محور / 4 محور / 5 محور 1500 * 800 * 700 cnc (ریل + خط سنگین)
دستگاه فرز 3 محور / 4 محور / 5 محور 1800 * 900 * 800 cnc (ریل + خط سنگین)
جاروبرقی 100 لیتری / جاروبرقی کف 100 لیتری / دستگاه جاروبرقی 3 موتوره - 副本
ماشین تمیز کردن برقی 1250 میلی متری / ماشین تمیز کردن رانندگی
پلاترهای چاپ و برش لباس CAD 2.0m/2.2m/2.5m
سیستم جوهر فله برای رولند/میماکی
جوهرهای قابل درمان پلی تایپ Swissqprint UV
کارتریج جوهر CANON 811/CANON 810 Ink Cartridge
راهنمای Seiko W54s/W64s Bulk Ink System With Chips Break Solution
چاپگرهای Mimaki Ujf3042/Ujv300/Sij320UV/Ujv55/Cjv300
کارتریج جوهر UV-LED میماکی LH-100 اورجینال
کارتریج جوهر Eco-UV Roland VersaUV