ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Songqiao Town Gaoyou City Yangzhou City Jiangsu Province, Yangzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت توسعه علم و فناوری جیانگ سو ، آموزشی ویبولیتین واقع در حومه شمالی شهر فرهنگی باستانی یانگژو ، دریاچه گائویو. در زمینه توسعه ، توسعه ، تولید پوششهای پودری الکترواستاتیک و مواد شیمیایی پیش تصفیه پوشش سطح فلز به عنوان محصولات پیشرو در شرکتهای فنی حرفه ای ، با تجهیزات پیشرفته فرآیند و تجهیزات آزمایش کامل فعالیت دارد. شرکت ما بیش از ۱۰۰ کارمند شامل بیش از ده تکنسین ارشد و هشت بازرس تمام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه علم و فناوری جیانگ سو ، آموزشی ویبولیتین واقع در حومه شمالی شهر فرهنگی باستانی یانگژو ، دریاچه گائویو. در زمینه توسعه ، توسعه ، تولید پوششهای پودری الکترواستاتیک و مواد شیمیایی پیش تصفیه پوشش سطح فلز به عنوان محصولات پیشرو در شرکتهای فنی حرفه ای ، با تجهیزات پیشرفته فرآیند و تجهیزات آزمایش کامل فعالیت دارد. شرکت ما بیش از ۱۰۰ کارمند شامل بیش از ده تکنسین ارشد و هشت بازرس تمام وقت دارد. میزان تولید سالانه پوشش پودر بیش از و عامل پیش ساز است.
    تمام وقت ، با توجه به روند توسعه صنعتی و نیازهای بازار ، مطابق با اصول بهره وری بالا ، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست ، از طریق همکاری نزدیک با موسسات تحقیقاتی مربوطه ، شرکت ما دائماً در حال نوآوری و نوآوری است و به طور مداوم در حال بهبود است. شرکت ما با داشتن فناوری پیشرو ، مارک عالی ، مدیریت عالی ، خدمات درجه یک و تجربه غنی در زمینه تولید و تولید محصول ، خدمات درجه یک را با فناوری پیشرفته و محصولات اصلی با کیفیت بالا به موقع به مشتریان توصیه و ارائه می دهد.
    با هدف "رضایت مشتری" ، ما یک سیستم بازرسی و نظارت بر تولید کامل محصول ایجاد کرده ایم. این شرکت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست را گذرانده است. در نتیجه تلاش های خستگی ناپذیر ما ، در حال پیشرفت سریع و با پویایی زیاد است. ما معتقدیم که شرکت ، متعهد به حفظ اعتبار ، کیفیت بالا ، تکنولوژی بالا ، هزینه کم و عملکرد انعطاف پذیر ، می تواند آینده بهتری را با مشتریان ما ایجاد کند.

    بستن