ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiya Industrial park, Jiaolian community, Wanjiang District, Dongguan City, China
  • درباره ما : شرکت صنعت ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. ما عضو ۹ ساله هستیم.ما تعدادی استعداد عالی در زمینه مشاوره تحقیق ، تولید ، فروش و فناوری با مهارت های حرفه ای داریم ، این شرکت در حال حاضر به یک تولید کننده مشهور در زمینه ماشین آلات سنگ زنی سطح تبدیل شده است. اکنون ما در ایالات متحده ، تایلند و کلمبیا و غیره شرکای فروش داریم.تاریخچه توسعه :۲۰۰۷ - شرکت صنعت ، با مسئولیت محدود تاسیس شد ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. ما عضو ۹ ساله هستیم.
    ما تعدادی استعداد عالی در زمینه مشاوره تحقیق ، تولید ، فروش و فناوری با مهارت های حرفه ای داریم ، این شرکت در حال حاضر به یک تولید کننده مشهور در زمینه ماشین آلات سنگ زنی سطح تبدیل شده است. اکنون ما در ایالات متحده ، تایلند و کلمبیا و غیره شرکای فروش داریم.
    تاریخچه توسعه :
    ۲۰۰۷ - شرکت صنعت ، با مسئولیت محدود تاسیس شد ، هدف ما این است که به یک مارک عالی در صنعت سنگ زنی سطح تبدیل شویم.
    ۲۰۰۹ - شروع به تولید ماشین های سنگ زنی بزرگ کرد.
    ۲۰۱۱ - شروع به تولید مواد شیمیایی کرد ، ما به یک تامین کننده اصلی مواد شیمیایی سطح سنگ و بتن چینی تبدیل شدیم.
    ۲۰۱۲ - به بزرگترین تولید کننده بزرگ ماشین سنگزنی در چین تبدیل شده است.
    اکتبر ۲۰۱۳ - یک شرکت کانادایی را تصاحب کرد: شرکت ساینده گوانگژو ، با مسئولیت محدود - یک شرکت بودجه ای در خارج از کشور از اولین تولید کنندگان ساینده در چین ، دارای نام تجاری معروف و غیره است.
    ۲۰۱۴ - تنها تولید کننده تحقیق و تولید ماشین آلات سنگ زنی ، مواد شیمیایی و ساینده در چین شد.
    ۲۰۱۵ - چندین نماینده و شریک در ایالات متحده و انگلیس و غیره داشت.
    توسعه یافته ۲۰۱۶ - در نمایشگاه در لاس وگاس شرکت کرد و شهرت خوبی از مشتریان گرفت. ما در کشور جنوب شرقی آسیا و بسیاری از شرکای با کیفیت در ویتنام شریک داریم.
    ۲۰۱۷ - مروک برای دومین بار از نمایشگاه در لاس وگاس بازدید کرد.
    ۲۰۱۸- برای سومین بار از نمایشگاه در لاس وگاس بازدید کرد و ما از این نمایشگاه در هند ، اندونزی ، ویتنام ، در شانگهای نیز بازدید کردیم.
    گذشته ، سخت کار کرده است ، آینده ، ما تلاش بیشتری خواهیم کرد! ما یک ظرفیت تولید عظیم داریم و تولید محصولات با کیفیت بالا پافشاری مداوم ماست ، ما به گرمی از دوستان داخلی و بین المللی در زیبا برای بازدید و راهنمایی استقبال می کنیم ، و به دنبال توسعه مشترک و دستیابی به برنده هستیم!

    بستن