ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : F-۱۵۰۲, ۷۵۳ Shenhua Road, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، در ۱۶ سال گذشته ، این شرکت دو مرکز تحقیق و توسعه در چانگژو و شهر هانگژو سرمایه گذاری کرد. این شرکت دو کارخانه را به ترتیب در استان جیانگشی و استان هوبئی سرمایه گذاری کرده است. تولید و مدیریت کیفیت مطابق با راهنمای است. در سال ۲۰۱۵ ، بخشی از سهام یک شرکت تحقیق و توسعه و ثبت داروی جدید در چین را خریداری کرد.این شرکت عمدتا بر روی تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش مواد اولیه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، در ۱۶ سال گذشته ، این شرکت دو مرکز تحقیق و توسعه در چانگژو و شهر هانگژو سرمایه گذاری کرد. این شرکت دو کارخانه را به ترتیب در استان جیانگشی و استان هوبئی سرمایه گذاری کرده است. تولید و مدیریت کیفیت مطابق با راهنمای است. در سال ۲۰۱۵ ، بخشی از سهام یک شرکت تحقیق و توسعه و ثبت داروی جدید در چین را خریداری کرد.
    این شرکت عمدتا بر روی تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش مواد اولیه دارویی ، مواد شیمیایی الکترونیکی ... مواد غذایی / مواد آرایشی ، عصاره های گیاهی متمرکز است. محصولات این شرکت به طور گسترده ای به اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، کره ، هند و همچنین آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه صادر می شود. و به واسطه کیفیت عالی محصول ، اعتبار قابل اعتماد و توانایی پاسخگویی سریع ، شهرت خوبی از مشتریان جهانی پیدا کرده است.
    این شرکت در واکنش های سنتز کایرال ، تفکیک آنزیمی ، هیدروژناسیون احیا کننده و استخراج گیاه خوب عمل می کند. و خدمات سفارشی سازی و سفارشی سازی محصول را فراهم می کند.
    در این بین شرکت ثبت داخلی مواد اولیه غذایی / آرایشی و بهداشتی / دارویی و مواد افزودنی ، داروها ، انواع / مواد افزودنی را فراهم می کند. این شرکت واقعاً به ارائه تولید ، فروش و خدمات کامل و کامل برای مشتریان در سراسر جهان اختصاص دارد.

    بستن