ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۹۰۹-۱۹۱۰,Venture Tower,No.۱۶ Buzhengxiang, Haishu District,Ningbo,China P.C.:۳۱۵۰۱۰
  • درباره ما : به عنوان یک تامین کننده قوی و بالقوه در بخش مواد رنگی و مواد اولیه دارویی. توسط گروهی از متخصصان که از سال ۱۹۸۷ در این زمینه تجربه دارند ، اداره می شود.شرکت جدید اژدها ، با مسئولیت محدود متخصص در بخش رنگبندی ها ، که به طور گسترده در پارچه ، چرم ، رنگ ، جوهر ، پلاستیک ، چوب ، کاغذ ، سرامیک ، شیشه ، لعاب ، مصالح ساختمانی ، مواد آرایشی و غذایی و غیره استفاده می شود. همچنین پیشروترین تامین ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یک تامین کننده قوی و بالقوه در بخش مواد رنگی و مواد اولیه دارویی. توسط گروهی از متخصصان که از سال ۱۹۸۷ در این زمینه تجربه دارند ، اداره می شود.
    شرکت جدید اژدها ، با مسئولیت محدود متخصص در بخش رنگبندی ها ، که به طور گسترده در پارچه ، چرم ، رنگ ، جوهر ، پلاستیک ، چوب ، کاغذ ، سرامیک ، شیشه ، لعاب ، مصالح ساختمانی ، مواد آرایشی و غذایی و غیره استفاده می شود.
    همچنین پیشروترین تامین کننده مواد اولیه دارویی است. ما هم و هم واسطه ارائه می دهیم. محصولات ما شامل داروهای سیستم عصبی مرکزی ، آنتی بیوتیک ها ، عوامل شیمی درمانی ، قلب و عروق و غیره است.
    به خوبی توسعه یافته است. و در ژوئیه ، ۲۰۱۰ ، شرکت با سرمایه گذاری و تاسیس شرکت ، تولید کننده طیف گسترده ای از مواد رنگی و مواد واسطه شیمیایی است. سرمایه گذاری گسترده در آزمایشگاه کنترل کیفیت و کارخانه ، را قادر ساخته است اطمینان از رضایت مشتری از قیمت ، کیفیت و خدمات.
    محصولات ما به خوبی به اروپا ، امریکا ، آفریقا و آسیا و غیره صادر می شود. ما اطمینان می دهیم که محصولات برتر و رقابتی را با توجه به شرایط خاص برای چند مشخصات ، چند دسته و انواع مختلف ، به هر مشتری ارائه می دهیم ، و همچنین اطمینان می دهیم که بار کافی در تمام طول سال موجود است.
    ما با همکاری طولانی مدت و ایجاد روابط تجاری با شرکای بالقوه با استفاده از روشهای صادقانه و شایسته اعتماد خود ، سود خود را به مشتری به طور کامل می رسانیم. ما صمیمانه از همه مشتریان علاقه مند دعوت می کنیم تا با توجه به شرایط دقیق خود با ما تماس بگیرند.

    بستن