ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۹th, Yuhua Industrial Zone, Shijiazhuang, Hebei, China
  • درباره ما : شرکت صنایع ، آموزشی ویبولیتین در اکتبر ۱۹۶۵ تاسیس شد ، به یک شرکت نمایشی در صنعت رنگدانه سازی چین تبدیل شده است.شرکت ما ۱۰۰ متر مساحت و ۲۰،۰۰۰ متر مربع مساحت ساخت و ساز دارد و بیش از ۲۰۰ کارمند شامل بیش از ۳۰ تکنسین حرفه ای دارد. شرکت ما دارای ۳ کارخانه شعبه با تولید سالانه رنگدانه اکسید آهن ۶۰۰۰۰ تن ، رنگدانه کروم ۵۰۰۰۰ تن ، لیتوپون ۸۰۰۰۰ تن و پودر آلومینیوم و خمیر ۱۰۰۰ تن است.محصولات م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع ، آموزشی ویبولیتین در اکتبر ۱۹۶۵ تاسیس شد ، به یک شرکت نمایشی در صنعت رنگدانه سازی چین تبدیل شده است.
    شرکت ما ۱۰۰ متر مساحت و ۲۰،۰۰۰ متر مربع مساحت ساخت و ساز دارد و بیش از ۲۰۰ کارمند شامل بیش از ۳۰ تکنسین حرفه ای دارد. شرکت ما دارای ۳ کارخانه شعبه با تولید سالانه رنگدانه اکسید آهن ۶۰۰۰۰ تن ، رنگدانه کروم ۵۰۰۰۰ تن ، لیتوپون ۸۰۰۰۰ تن و پودر آلومینیوم و خمیر ۱۰۰۰ تن است.
    محصولات ما که در روغن ، رنگ ، مصالح ساختمانی ، پلاستیک و لاستیک ، سرامیک ، منسوجات ، بسیار ریز به راحتی پراکنده می شوند و در برابر درجه حرارت بالا مقاوم هستند ، همچنین پخش کننده های آب و مواد پوشش دکوراسیون برای ساختمان ها همراه با سرب و کروم ، سری فتالوسیانین و سری روی و باریم. شرکت ما دارای گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست است. محصولات ما در بیش از ۳۰ استان و شهر در چین به فروش می رسد و به بیش از ۴۰ کشور و منطقه در اروپا ، آمریکا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شود. ما با تقریباً بیش از ۱۰۰ تولید کننده و بازرگان روابط تجاری دوستانه برقرار کرده ایم ، و سپس یک شبکه بازار بین المللی پایدار و ثابت شکل گرفته است.
    شرکت ما با بسیاری از عناوین افتخارآمیز از جمله "هبی تمدن شهری" ، "هبی پیشرفته سازگار با محیط زیست سازمانی" ، "استان عالی عالی در صنعت نفت و صنایع شیمیایی" ، با هدایت اصول خدمات "کسب و کار معتبر ، دوستی عالی" اهدا شد "و سیاست کیفیت" پیگیری کیفیت عالی ، ارتقا رضایت مشتری "، ما به بهبود فرهنگ شرکت ها و ایجاد شرکت و نام تجاری برند اختصاص داده ایم تا به منافع و پیشنهادات محافل صنعتی و تجاری پاداش دهیم.

    بستن
محصولات
آبی پروس
فرمت کلسیم 98%
هگزامتافسفات سدیم
فرمت سدیم 92% 95% 98% 99%
خمیر آلومینیومی پایه آب
خمیر نقره پایه آب آلومینیوم
پودر آلومینیوم با پوشش دی اکسید سیلیکون (پودر آلومینیوم با پوشش Tio2، پودر نقره آلومینیوم)
پودر نقره فلیک آلومینیوم روش خشک
لیتوپون B301 B302 B311
دی اکسید تیتانیوم
اکسید آهن قرمز
اکسید آهن زرد