ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۲۰,South Sanjing Street,Heping District
  • درباره ما : از آنجا که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، واقع در شهر ، استان لیائونینگ است. پس از بیش از ۱۵ سال تلاش ، به یکی از شرکت های پیشرو پوشاک در چین تبدیل شده است. شرکت ما روز به روز فوتمالی و حرفه ای می شود.یک صادرکننده حرفه ای است که به طراحی ، تولید یک سری لباس های محافظ ایمنی توجه دارد. فن آوری های جدید و راه حل های محصول را برای کارگران ساختمانی ، پیراپزشکان در فضای باز و افسر در بیش از ۱۲۰ کشور د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از آنجا که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، واقع در شهر ، استان لیائونینگ است. پس از بیش از ۱۵ سال تلاش ، به یکی از شرکت های پیشرو پوشاک در چین تبدیل شده است. شرکت ما روز به روز فوتمالی و حرفه ای می شود.
    یک صادرکننده حرفه ای است که به طراحی ، تولید یک سری لباس های محافظ ایمنی توجه دارد. فن آوری های جدید و راه حل های محصول را برای کارگران ساختمانی ، پیراپزشکان در فضای باز و افسر در بیش از ۱۲۰ کشور در سراسر جهان و مناطق ارائه می دهد ، بنابراین امنیت کارگران را بیشتر کنید. ما محصولات با کیفیت بالا و قیمت جذاب را ارائه می دهیم. اگر سوالی یا شکایتی دارید ، ما ۲۴/۷ در اینجا برای شما هستیم.
    محصولات اصلی ما لباس کار ، شلوار ، کت ، جلد ، جلیقه و غیره است. در همین حال بهترین فروش را دارد ، بیش از ۴۰۰،۰۰۰ در سال فروخته است. دیگران همه ما را می نامند. ما برای دستیابی به رضایت مشتری کامل به تعهدات خود عمل می کنیم.
    دارای طیف کاملی از خط تولید و راه حل های سفارشی است ، می تواند نیازهای مختلف مشتری را برآورده کند. و ساخت چین در حال حاضر است. مبلغ معامله در بیش از ۴۰۰،۰۰۰ $. علاوه بر این ، ما شرایط پرداخت انعطاف پذیر را برای راحتی شما از جمله ، کارت اعتباری و غیره ارائه می دهیم.
    اصول اولیه "کیفیت ، حرفه ای خدمات ، رضایت مشتری" را حفظ کرده است. هدف ما این است که تجارت شما را با صداقت انجام دهیم و با شما رابطه طولانی مدت برقرار کنیم.

    بستن
محصولات
لباس نظامی
لباس بیمارستانی
sweeper clothes
لباس کار
1
2
3
4
5
شلوار
شلوار
شلوار
جلیقه
جلیقه
شلوار دو بند
شلوار