ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۹۰۴, block D, Haiyue Tiandi, Yuhua West Road, Qiaoxi District, Shijiazhuang City, Hebei Province
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد ، در ، مرکز استان هبی واقع شده است. در واسطه های دارویی ، واسطه های دامپزشکی ، مواد اولیه شیمیایی شرکت های شیمیایی مشغول است. از زمان تاسیس ، این شرکت روابط همکاری خوبی با بیش از ۲۰ کشور برقرار کرده است.این شرکت دارای تجهیزات پیشرفته ، پشتیبانی فنی ، محصولات مطابق با الزامات مدیریت محیط زیست است. در طول سال ها ، با سخت کوشی و فناوری پیشرفته در صنایع شیمیایی چین دستاو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد ، در ، مرکز استان هبی واقع شده است. در واسطه های دارویی ، واسطه های دامپزشکی ، مواد اولیه شیمیایی شرکت های شیمیایی مشغول است. از زمان تاسیس ، این شرکت روابط همکاری خوبی با بیش از ۲۰ کشور برقرار کرده است.
    این شرکت دارای تجهیزات پیشرفته ، پشتیبانی فنی ، محصولات مطابق با الزامات مدیریت محیط زیست است. در طول سال ها ، با سخت کوشی و فناوری پیشرفته در صنایع شیمیایی چین دستاوردهای برجسته ای کسب کرده است. ما به کل فرآیند تجارت از بهره برداری محصول تا تحقیق و توسعه تا حمل و نقل توجه داریم. خلوص بالا ، قیمت پایین و زمان تحویل کوتاه.
    این شرکت همیشه از "باز ، انعطاف پذیر ، یکپارچگی ، فلسفه کسب و کار برنده و تلاش برای گسترش بازار بین المللی پیروی می کند ، ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا برای دوستان در سراسر جهان هستیم. ما واقعاً به استراتژی "بیرون رفتن" ، و استقبال مشتریان از اقشار مختلف برای بازدید از شرکت و بحث در مورد تجارت. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

    بستن