ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm.۱۸۰۲-۱۸۰۴, No.۱۶۱۱ North Sichuan Rd., Hongkou District, Shanghai, P.R.China
  • درباره ما : گروه بوسمان در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و متشکل از شرکت صنعتی شانگهای بوسمن ، گیم ، بوسمان گروه محدود ، شانگهای . و پایگاه فرمولاسیون بوسمن (آنهویی و جیانگ سو) بود. گروه بوسمن در حال توسعه مواد شیمیایی کشاورزی ، کودها ، بهداشت عمومی ، مواد شیمیایی خوب در بازارهای بین المللی و دریافت کانال های بازاریابی خوب است.ما به عنوان یک فرمول دهنده و ارائه دهنده پیشرو ، متعهد به ایجاد همکاری طولانی مدت با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه بوسمان در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و متشکل از شرکت صنعتی شانگهای بوسمن ، گیم ، بوسمان گروه محدود ، شانگهای . و پایگاه فرمولاسیون بوسمن (آنهویی و جیانگ سو) بود. گروه بوسمن در حال توسعه مواد شیمیایی کشاورزی ، کودها ، بهداشت عمومی ، مواد شیمیایی خوب در بازارهای بین المللی و دریافت کانال های بازاریابی خوب است.
    ما به عنوان یک فرمول دهنده و ارائه دهنده پیشرو ، متعهد به ایجاد همکاری طولانی مدت با مشتریان خود و ارائه خدمات با کیفیت بالا و خدمات حرفه ای هستیم. ما بازار خود را در مناطق و کشورهایی مانند آسیا ، خاورمیانه ، اروپای شرقی ، آفریقا ، آمریکای لاتین و غیره گسترش می دهیم. پایگاه تولید و مرکز تحقیق و توسعه می تواند کیفیت محصول را تضمین کند و نوآوری های محصول مداوم را حفظ کند ، بنابراین ما می توانیم ارائه دهیم خدمات سفارشی سازی و کمک به ثبت نام محصول به مشتریان در سراسر جهان.
    شرکت تدارکات که توسط بوسمن اداره می شود ، اطمینان حاصل می کند که حمل و نقل به موقع و ایمنی انجام می شود و مدیریت لجستیک حرفه ای می تواند هزینه های تحویل مشتریان را کاهش دهد.
    اعتبار خوب مبتنی بر کالای با کیفیت بالا و خدمات صمیمانه است ، همکاری طولانی مدت بر اساس اعتماد و منافع متقابل است.

    بستن