ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Bldg ۲,No.۵۸,Chongchuan Road,Nantong,China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا در صنعت بیوفارما و صنایع شیمیایی است که توسط گروهی از پزشکان در داخل و خارج از کشور تاسیس شده است که با تیم مدیریت حرفه ای همکاری می کنند. این شرکت در زمینه تولید ، تحقیق و توسعه و فروش ها ، واسطه ها ، مواد شیمیایی خوب ، مواد مغذی ، علوم محصولات زراعی ، بهداشت حیوانات ،و سایر محصولات تخصص دارد. بیش از ۳۰۰ نوع محصول به صورت دسته ای تولید می شود که به طور گسترده در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا در صنعت بیوفارما و صنایع شیمیایی است که توسط گروهی از پزشکان در داخل و خارج از کشور تاسیس شده است که با تیم مدیریت حرفه ای همکاری می کنند. این شرکت در زمینه تولید ، تحقیق و توسعه و فروش ها ، واسطه ها ، مواد شیمیایی خوب ، مواد مغذی ، علوم محصولات زراعی ، بهداشت حیوانات ،و سایر محصولات تخصص دارد. بیش از ۳۰۰ نوع محصول به صورت دسته ای تولید می شود که به طور گسترده در زمینه های پیشرفته مانند پزشکی ، صنایع شیمیایی ، بهداشت ، کشاورزی و تحقیقات بیوشیمیایی استفاده می شود.
    خریدار توجه ویژه ای به سرمایه گذاری تجهیزات تحقیق و توسعه آزمایش و تولید دارد. این آزمایشگاه ها ، مراکز آزمایش و پایگاه های تولید به ترتیب در نانتونگ ، چنگدو و یانگژو ایجاد کرده است. این کارخانه از طریق حسابرسی بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی دارای یک کارگاه تولید و سنتز کامل ، کارگاه پخت خوب ، مرکز آزمایش و سیستم مدیریت کیفیت است. مرکز تحقیق و توسعه چنگدو دارای یک آزمایشگاه سنتز مجهز ، آزمایشگاه تجزیه و تحلیل دارو و سیستم مدیریت و مدیریت پیشرفته بین المللی را تصویب می کند.
    خریدار توجه به معرفی و پرورش استعدادها ، دارای تجربه غنی و تیم فن آوری حرفه ای ، از طریق ارتباط مداوم با مشتریان ، می تواند پردازش های سفارشی انواع محصولات و سفارش تجارت سنتز را فراهم کند.
    از سلامتی بهره مند شوید ، خوشبختی را شروع کنید. ما مایل هستیم صمیمانه از مشتریان داخلی و خارجی استقبال کنیم تا با همکاری یکدیگر برای ایجاد آینده با کیفیت قابل اعتماد و خدمات با کیفیت بالا کار کنند.

    بستن
محصولات
API · واسطه ها
مواد شیمیایی مرغوب
سلامتی و تندرستی
تغذیه حیوانات