ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۱۲ Industrial Zone, Xuzhou Economic-Development Zone, Xuzhou City, Jiangsu Province, China, ۲۲۱۰۰۰.
  • درباره ما : واقع شده است که دارای یک منظره زیبا و شهر ترافیکی مناسب است. قبلاً این گیاه کود نیتروژن بود و در سال ۱۹۹۵ به یک شرکت سهامی خاص بازسازی شد. محصولات اصلی ما: نیترات ها ، سری فسفات ها ، کود نیتروژن ، کود پتاسیم ، کود مرکب و سایر مواد شیمیایی کشاورزی.ما سالانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ تن تولید می کنیم ، بیش از ۴۰،۰۰۰ تن محصول صادر می کنیم. ما به عنوان یک شرکت دارای مجوز ، محصولات خود را در تمام نقاط چی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع شده است که دارای یک منظره زیبا و شهر ترافیکی مناسب است. قبلاً این گیاه کود نیتروژن بود و در سال ۱۹۹۵ به یک شرکت سهامی خاص بازسازی شد. محصولات اصلی ما: نیترات ها ، سری فسفات ها ، کود نیتروژن ، کود پتاسیم ، کود مرکب و سایر مواد شیمیایی کشاورزی.
    ما سالانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ تن تولید می کنیم ، بیش از ۴۰،۰۰۰ تن محصول صادر می کنیم. ما به عنوان یک شرکت دارای مجوز ، محصولات خود را در تمام نقاط چین فروخته ایم و محصولات خود را به بیش از ۴۰ کشور و منطقه صادر کرده ایم و مشتریان از محصولات ما بسیار راضی هستند. تیانچانگ شیمیایی با در نظر گرفتن "صادقانه به عنوان مبنا ، کیفیت به عنوان اصل ، و توسعه به عنوان هدف" به عنوان تفکر استراتژیک ، ما سخت تلاش کرده ایم تا با اتخاذ فن آوری های پیشرو ، اصلاح سیستم را با اتخاذ ایدئولوژی مناسب و بهبود تجهیزات با افزایش سرمایه گذاری ، تقویت کنیم. در حال حاضر ، ما شهرت بالایی را در زمینه روش های پیشرو تولید ، تکنسین های مجرب و امکانات بازرسی کامل دریافت می کنیم. رضایت مشتری ؛ هدف ما جلب اعتماد صادقانه شما با تمام وجود است "، تیانچانگ صمیمانه از تجارت و بازدید شما استقبال می کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما برای توسعه متقابل و آینده ای روشن هستیم!

    بستن