ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۵۹ Jiuzhou West Road, Yongkang Economic Development Area,Yongkang,Zhejiang,China
  • درباره ما : شرکت صنعتی ژجیانگ گومائو ، با مسئولیت محدود در یونگ کانگ ، ژجیانگ واقع شده است که نزدیک بندر دریایی نینگبو و بندر دریایی شانگهای است. این شرکت تولید کننده و توزیع کننده حرفه ای تمام مبردهای مبرد سبز و سایر محصولات مرتبط از جمله مواد شیمیایی فلوروکربن ، تجهیزات برودتی و قطعات در چین است.گوومائو صاحب کارخانه مبردها با مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع است که شامل محدوده بسته بندی رایانه ای ، آزمایشگاه ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی ژجیانگ گومائو ، با مسئولیت محدود در یونگ کانگ ، ژجیانگ واقع شده است که نزدیک بندر دریایی نینگبو و بندر دریایی شانگهای است. این شرکت تولید کننده و توزیع کننده حرفه ای تمام مبردهای مبرد سبز و سایر محصولات مرتبط از جمله مواد شیمیایی فلوروکربن ، تجهیزات برودتی و قطعات در چین است.
    گوومائو صاحب کارخانه مبردها با مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع است که شامل محدوده بسته بندی رایانه ای ، آزمایشگاه تحلیلی مستقل و سیستم احیا می باشد. ظرفیت تولید مبردهای مخلوط بیش از ۱۰۰۰۰ تن است.
    گوومائو متعهد شده است كه تنها مبردهای با بالاترین كیفیت را با خدمات بی نظیر به مشتریان خود ارائه دهد.
    از مبردهای سبز برای نجات زمین خود استفاده کنیم. گوومائو توجه زیادی به بازار گاز مبرد سبز در سراسر جهان دارد و باعث می شود ماده با بالا جایگزین شود.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه CE
گواهینامه CE
گواهینامه CE
محصولات
R410A
R404A
R417A
R507
R407C
R23
R22
R600A
R410A
R1234yf
R32
R152a