ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۷۳۸, Dongfeng Road, High-Tech Zone, Weifang, Shandong, China
  • درباره ما : با سرمایه ثبت شده ۱.۶ میلیون دلاری تحت قصد دارد تا گزینه اول شریک چین برای راه حل های صنعتی باشد.با استفاده از مزایای ما در موقعیت مکانی در برای تأمین آسان از مناطق بین زنجیره صنعتی پکن و شانگهای ، همچنین با بهره مندی از راحتی با بندر تیانجین ، چینگدائو ، شانگهای ، صادرات در یکپارچه سازی منابع آسان قرار داریم:۱. تجهیزات گیاهی۲. مواد صنعتی۳. ماشین آلات ساختمانی۴. ابزار کار سایت۵. قطعات مص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با سرمایه ثبت شده ۱.۶ میلیون دلاری تحت قصد دارد تا گزینه اول شریک چین برای راه حل های صنعتی باشد.
    با استفاده از مزایای ما در موقعیت مکانی در برای تأمین آسان از مناطق بین زنجیره صنعتی پکن و شانگهای ، همچنین با بهره مندی از راحتی با بندر تیانجین ، چینگدائو ، شانگهای ، صادرات در یکپارچه سازی منابع آسان قرار داریم:
    ۱. تجهیزات گیاهی
    ۲. مواد صنعتی
    ۳. ماشین آلات ساختمانی
    ۴. ابزار کار سایت
    ۵. قطعات مصرفی
    مارک های برتر از چین اصلی ترین پیشنهاد ما برای معرفی در پیشنهاد صنعتی کامل شماست. ما بهترین راه حل نسبت به عملکرد و عملکرد را برای پاسخگویی به نیاز صنعتی شما با قوی ترین منابع تولیدی و بالاترین پشتیبانی از فناوری در اطراف ارائه می دهیم. چین دیگر از سن کم هزینه و با فناوری پایین برخوردار نیست ، امروزه گروهی از فناوری های پیشرفته و نوآوری های تولیدی ، پیشرفت چشمگیری در ارتقا صنعت چین به وجود آورده است تا اطمینان ما را از رقابت در سراسر جهان کسب کند.
    خدمات فنی همچنین رقابت اصلی ماست. بر اساس سالها تجربیات نیروگاه ، کارخانه سیمان ، کارخانه پالایشگاه ، کارخانه معدن و سنگ شکن و غیره ، ما یک تیم فنی قدرتمند ساخته ایم که هم از چین و هم از بازارهای بین المللی شناخت کافی دارد. از مرحله طراحی ، تهیه ، نصب ، نظارت ، راه اندازی ، آموزش تا مرحله بهره برداری ، تیم خدمات فنی ما همه جا هستند تا ارزش بیشتری برای شما ایجاد کنند.
    بازارهای اصلی ما مناطق توسعه یافته و در حال توسعه هستند که بیشترین نیاز به توسعه صنعتی دارند. آسیای جنوبی ، آفریقا ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی و روسیه بازارهای اصلی رقابت ما است. ما بهترین تجهیزات و ماشین آلات کارایی از چین را با تجربه خود برای مطابقت با نیاز مشتری معرفی می کنیم. در یک کلام ، ما بر مناطق توسعه صنعتی تمرکز کرده و بهترین راه حل را ارائه می دهیم.
    شعب ما در شهرهای اصلی چین مانند گوانگژو و شانگهای مستقر هستند. در همان زمان ، شعبه پکن و شعبه جینان نیز در حال آماده سازی هستند و برای بزرگتر کردن شبکه فروش ما در مدت کوتاهی تأسیس می شوند. ما از همه مشتریان خود استقبال می کنیم تا با فروش محلی ما تماس بگیرند تا در آنجا با کسب و کار بیشتر صحبت کنیم
    ما از همه متخصصان با تجربه صنعتی غنی برای پیوستن به استقبال می کنیم ، تا با مشتریان خود از سراسر جهان ارزش بیشتری ایجاد کنیم و کسب و کار برنده داشته باشیم. ما به تجارت اهمیت می دهیم ، به پرسنل اهمیت می دهیم و بیشتر به دانش اهمیت می دهیم. باید به هر گوشه از دهکده جهانی ما بیاید تا آینده ای درخشان را با شما بسازد!

    بستن