ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۱۱۰۱, building ۳, Haijing international, No.۲۲ Fengcheng ۲nd Road, Weiyang District,Xi'an
  • درباره ما : واقع در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری ، شهر شیان ، استان ، چین. در حال حاضر این یک محقق حرفه ای است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه عصاره گیاهی و مواد شیمیایی دارویی است. در زمینه تحقیق ، تجزیه و تحلیل ، تولید ، کاربرد ، فرآیند و فروش تخصص دارد. این مزیت مطلق به دلیل قدرت تحقیق قوی ، امکانات پیشرفته تولید , سیستم مدیریت مدرن و تیم فروش باتجربه است. اصرار بر نوآوری و تولید محصولات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری ، شهر شیان ، استان ، چین. در حال حاضر این یک محقق حرفه ای است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه عصاره گیاهی و مواد شیمیایی دارویی است. در زمینه تحقیق ، تجزیه و تحلیل ، تولید ، کاربرد ، فرآیند و فروش تخصص دارد. این مزیت مطلق به دلیل قدرت تحقیق قوی ، امکانات پیشرفته تولید , سیستم مدیریت مدرن و تیم فروش باتجربه است. اصرار بر نوآوری و تولید محصولات با کیفیت بالا دارد. و ما سه کارگاه استاندارد و تجهیزات کامل استخراج گیاه و تجهیزات سنتز شیمیایی داریم. کیفیت عالی محصول توسط سیستم پاک کننده تهویه مطبوع ۳۰۰۰۰۰ سطح در روشهای استخراج ، تصفیه ، خشک کردن و بسته بندی تضمین می شود. ما ۵ بخش فروش بیش از ۳۰ نفر برای فروش محصولات خود در سراسر جهان داریم ، محصولات ما به ۸۰ کشور و منطقه صادر می شود. ما همچنین تیم تحقیق و تجزیه و تحلیل حرفه ای قوی داریم ، بیش از ۳۰ متخصص در تیم تحقیق و تجزیه و تحلیل ما وجود دارند. پرسنل با استعداد و آزمایشگاه کاملاً مجهز برای کنترل کیفیت. دستگاه تشخیص مختلف در مجهز شده است ، محصولات اصلی ما عصاره های گیاهی و مواد اولیه پزشکی هستند. بیشتر محصولات ما از گیاهان طبیعی استخراج می شود. آنها به طور گسترده ای در داروهای انسانی ، داروهای دامپزشکی ، غذاها ، نوشیدنی ها ، مواد آرایشی ، محصولات بهداشتی ، تحقیقات و غیره استفاده می شوند. هنریکانگ به مفهوم "سبز ، طبیعی و سلامتی" پایبند است ، صمیمانه امیدواریم که مبادلات و همکاری با دوستان خود از داخل و خارج را تقویت کنیم.
    این شرکت گواهینامه آزمایشگاه ملی ، گواهینامه ، گواهینامه حلال ، گواهینامه ، گواهینامه ، گواهینامه کوشر را گذرانده است. محصولات این شرکت مطابق با الزامات و استانداردهای ملی است. بیش از ۶۰٪ محصولات عمدتا به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، روسیه ، ژاپن ، کره جنوبی و برخی کشورها و مناطق جنوب شرقی آسیا صادر می شود.

    بستن
محصولات
عصاره گیاهی
آرایشی خام
داروهای دامپزشکی
HUMAN APIS