ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Depu Enterprise Park, Economy & Technology Development Zone, Changsha, Hunan, ۴۱۰۱۳۸ P.R. China
  • درباره ما : شرکت هوانان سانفول بیو تکنیک ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، با هدف توسعه عمیق مواد فعال گیاهی طبیعی و رنگ آمیزی زندگی سالم. با توجه به مرکز تحقیقات ملی مهندسی و فناوری برای استفاده از ترکیبات عملکردی گیاهی ، آزمایشگاه علوم علوم چای وزارت آموزش و پرورش نتایج تحقیقات نوآورانه از دانشگاه هایی مانند دانشگاه پزشکی چینی هونان و دانشگاه کشاورزی هونان ، سانفول در زمینه توسعه و استفاده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت هوانان سانفول بیو تکنیک ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، با هدف توسعه عمیق مواد فعال گیاهی طبیعی و رنگ آمیزی زندگی سالم. با توجه به مرکز تحقیقات ملی مهندسی و فناوری برای استفاده از ترکیبات عملکردی گیاهی ، آزمایشگاه علوم علوم چای وزارت آموزش و پرورش نتایج تحقیقات نوآورانه از دانشگاه هایی مانند دانشگاه پزشکی چینی هونان و دانشگاه کشاورزی هونان ، سانفول در زمینه توسعه و استفاده عمیق تخصص دارد. از مواد فعال چای و گیاه طبیعی است.
    متعلق به ، ۲ کارخانه فرآوری خوب مستقل برای عصاره های گیاهی وجود دارد. با مجوز تولید مواد غذایی برای نوشیدنی های فوری گیاهی ، محصولات چای و مواد افزودنی غذایی دارای گواهینامه ، است. محصولات به خوبی در بازار داخلی و خارجی فروخته شده اند. این کارگاه کاملاً مطابق با استاندارد طراحی شده است ، مجهز به استخراج متناوب ، جداسازی غشا ، نظیر نانو فیلتراسیون و جداسازی غشا اسمز معکوس ، غلظت ، کروماتوگرافی ستون ، خشک کردن اسپری ، خشک شدن یخ ، دانه بندی ، پر کردن کپسول ، زیر بسته کیسه ای و سایر موارد اولیه کامل تجهیزات پردازش و پالایش ، می تواند به طور کامل تقاضای صنایع تغذیه ای ، آرایشی و بهداشتی و دارویی را برآورده کند. ما نه تنها تولید محصول عصاره گیاه و ترکیب کلاسیک (طب سنتی چینی) را به بازار داخلی و خارجی ارائه می دهیم ، بلکه می توانیم خدمات بیشتر فن آوری ، فرمول و دانش حقوقی را برای کاربران بر اساس منابع عمیق کالج ها و دانشگاه ها ارائه دهیم. .
    مشتاقانه همکاری با شرکتهای داخلی و خارجی در زمینه غذا ، فرآوری نوشیدنی ، محصولات بهداشتی ، صنایع آرایشی و بهداشتی ، پیروی از مفهوم طبیعی ، نوآوری و توسعه محصولات به نفع سلامت انسان.

    بستن