ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۸, Qinchi Road, Linqu County, Weifang City, Shandong Province
  • درباره ما : شرکت صنایع پزشکی ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، مستقر در ویفانگ ، استان شاندونگ ، مساحت ۱۵۰ هکتار (از جمله ۱۲۰ متر هکتار شاخه چینگدائو) ، کل سرمایه گذاری ۵۰ میلیون است.ما بیش از ۲۰ سال است که درگیر تحقیق ، توسعه و تولید مواد ضد عفونی کننده دی اکسید کلر هستیم و دانش و تجربه زیادی در این صنعت داریم. رئیس ما آقای وانگ به عنوان یکی از اولین متخصصان این شاخه برای شرکت در سمینار پیش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع پزشکی ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، مستقر در ویفانگ ، استان شاندونگ ، مساحت ۱۵۰ هکتار (از جمله ۱۲۰ متر هکتار شاخه چینگدائو) ، کل سرمایه گذاری ۵۰ میلیون است.
    ما بیش از ۲۰ سال است که درگیر تحقیق ، توسعه و تولید مواد ضد عفونی کننده دی اکسید کلر هستیم و دانش و تجربه زیادی در این صنعت داریم. رئیس ما آقای وانگ به عنوان یکی از اولین متخصصان این شاخه برای شرکت در سمینار پیش نویس "استانداردهای ملی ضد عفونی کننده های دی اکسید کلر" دعوت شد.
    محصولات ما شامل قرص دی اکسید کلر ، پودر دی اکسید کلر ، مایع دی اکسید کلر و دستمال مرطوب است. این ماده عمدتا در صنایع مرغداری ، آبزی پروری و گندزدایی حیوانات ، دارو و بهداشت ، محیط های عمومی ، تصفیه آب ، نوشیدنی ، صنایع عقیم سازی و نگهداری فرآورده های غذایی و لبنیات استفاده می شود. همچنین از آن به عنوان ماده سفید کننده مواد غذایی و باکتری کش برای گیاهان و عقیم سازی خاک و غیره استفاده می شود و میزان تولید سالانه آن ۸۰۰۰ تن است.
    محصولات ما به ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، روسیه ، کره ، ژاپن ، هند ، آمریکای لاتین ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و غیره صادر شده است.
    به منظور بهبود خدمات ، بهبود مدیریت و کنترل کیفیت به خوبی ، ما الزامات را از آموخته ایم. ، همه این گواهینامه ها را بدست آورده اند.
    ما از زمان تأسیس شرکت به اصول مدیریت "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند بوده ایم و همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای بالقوه مشتریان خود را برآورده کنیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری از شرکت های مختلف در سراسر جهان برای رسیدن به یک وضعیت برنده.

    بستن