ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Zhejiang Shengquan Import and Export Trading Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۹۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Diaozhen Industrial Development Zone, Zhangqiu, Jinan, Shandong, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد ، مساحت ۳۵۰۰ هکتار را شامل می شود ، دفتر مرکزی در زادگاه (تاجر کنفوسیو) - شهر دیائو از شهر شهر واقع شده است. ۳،۶۰۰ کارمند موجود با دارایی های کل ۶ میلیارد یوان وجود دارد ، ما یک گروه سازمانی نوآور هستیم که با تمرکز بر تحقیق و توسعه ، استفاده از انواع نی گیاهان ، در چهار صنعت مواد زیست توده جدید ، کاربرد فنل ، مواد ریخته گری و بهداشت شرکت داریم. دارویی به ما "شرکت ملی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد ، مساحت ۳۵۰۰ هکتار را شامل می شود ، دفتر مرکزی در زادگاه (تاجر کنفوسیو) - شهر دیائو از شهر شهر واقع شده است. ۳،۶۰۰ کارمند موجود با دارایی های کل ۶ میلیارد یوان وجود دارد ، ما یک گروه سازمانی نوآور هستیم که با تمرکز بر تحقیق و توسعه ، استفاده از انواع نی گیاهان ، در چهار صنعت مواد زیست توده جدید ، کاربرد فنل ، مواد ریخته گری و بهداشت شرکت داریم. دارویی به ما "شرکت ملی پیشرو در صنعت سازی کشاورزی" و "استاندارد سطح شرکت خوش رفتار" اعطا می شود.
    در طول ۳۰ سال از توسعه ابتکاری و پایدار ، گروه به موفقیت جهانی در زمینه تحقیق و توسعه و استفاده از ساقه های گیاهان دست یافته است ، که نقش اصلی را در صنعت مواد جدید زیست توده و زیست توده در جهان دارد ، "چین" نامگذاری شد. ۵۰۰ شرکت برتر تولید خصوصی ". با توجه به محصولات پیشرو سری مواد ریخته گری بر اساس رزین فوران ، تولید و فروش ما رتبه اول را در جهان دارد. در مورد رزین فنلی و مواد کامپوزیت ، ما بزرگترین ظرفیت واحد تولید خط تولید اتوماتیک رزین فنلی در جهان را تولید کردیم ، مقیاس تولید را در سه سطح برتر جهان قرار دادیم ، ما بزرگترین پایگاه تولید مواد عایق دیواری مجموعه حرارتی جهان را داریم
    نوآوری روح توسعه است. این شرکت کاملاً به کار ، احترام به دانش ، احترام به استعداد و احترام به ایده خلاق احترام می گذارد. هر ساله ما ۱۵۰ میلیون یوان به عنوان صندوق تحقیق سرمایه گذاری خواهیم کرد ، در ابتدا یک سیستم نوآوری سه بعدی برای حمایت از توسعه شرکت ساخته شده است ، ما دستاوردهای درخشان در نوآوری در فن آوری ، نوآوری در بازار و نوآوری مدیریت داشته ایم. تا کنون ، مرکز تحقیق و توسعه گروه دارای بیش از ۳۰۰ نفر پرسنل ، از جمله پرسنل ارشد بیش از ۳۰ نفر ، ۲۸ نفر کارشناس ارشد خارجی ، مدرک کارشناسی ارشد یا بیشتر حرفه ای در ۱۵۰ نفر هستند. ادغام افراد مبتکر و ایده های نوآورانه موفقیت روزافزون را به ارمغان می آورد.
    به منبع ثروتمند شدن و پیشرفت بعد از ثروتمند شدن فکر کنیم. در حالی که شرکت بزرگتر و قویتر می شود ، گروه همچنان مفهوم مسئولیت "دنبال کردن از طبیعت ، خدمت به جامعه ، بهره مندی برای بشریت" را دنبال می کند. فعالانه امور خیریه را انجام دهید ، تجارت قابل احترامی انجام دهید و پیشنهاد ایجاد چشم انداز زیبا از شادی را ارائه دهید. در سال های اخیر ، این گروه حدود ۸۰۰۰ یوان برای آموزش اجتماعی ، فعالیت های فقرزدایی و سایر رفاه اجتماعی و رفاه عمومی سرمایه گذاری کرده است ، یک صندوق خیریه ۳۰ میلیون یوان تأسیس کرده و نمونه خوبی در جامعه ایجاد کرده است.
    در آینده ، بیشتر آگاهی از نوآوری مستقل را تقویت می کند ، به شدت بیوتکنولوژی را توسعه می دهد ، روند تحقیق و توسعه انرژی زیست توده و فرآیندهای جدید را تسریع می کند تا به ادغام صنایع سنتی ، صنایع در حال ظهور ، صنایع پیشرفته و ارتقا کیفیت کلی اقتصادی در طی تحول برسد و به روزرسانی ، برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه "ساخت صد ساله ، بهره مندی از بشر" و حمایت از افزایش برند ملی !!

    بستن