ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۰, Hongkong Middle Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : یکی از شرکت های تابعهگروه در ۲۳ فوریه ۲۰۰۹ در چینگدائو تأسیس شد. تحت این گروه ، ما داریم.با افزایش تقاضای بازار ، میلیون دلار برای ساخت کارخانه سرمایه گذاری کرد. به عنوان یک شرکت جامع ، پیشرو در تولید و تأمین کننده حرفه ای در داخل و خارج از کشور است. مجهز به کارخانه مدرن و استاندارد شده دارای ، گواهینامه های آلی و غیره است.بسیاری از تجهیزات تولید بین المللی خط اول را معرفی کرد و آزمایشگا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از شرکت های تابعهگروه در ۲۳ فوریه ۲۰۰۹ در چینگدائو تأسیس شد. تحت این گروه ، ما داریم.
    با افزایش تقاضای بازار ، میلیون دلار برای ساخت کارخانه سرمایه گذاری کرد. به عنوان یک شرکت جامع ، پیشرو در تولید و تأمین کننده حرفه ای در داخل و خارج از کشور است. مجهز به کارخانه مدرن و استاندارد شده دارای ، گواهینامه های آلی و غیره است.
    بسیاری از تجهیزات تولید بین المللی خط اول را معرفی کرد و آزمایشگاه ویژه ای را با تیم فنی حرفه ای از دانشگاه های برتر ساخت تا ادغام تحقیق و تولید را اجرا کند. محصولات ما به بیش از ۲۰۰ کشور مانند فرانسه ، آلمان ، ایالات متحده ، برزیل ، استرالیا ، ژاپن ، نیجریه ، غنا و غیره فروخته می شود. طلوع آفتاب به طور مداوم محصولات جدید را با تضمین کیفیت دقیق و خدمات عالی معرفی می کند.

    بستن