ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Northeast of Changjia Town Government, Gaoqing County, Zibo City, Shandong Province
  • درباره ما : شرکت شیمیایی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با فن آوری بالا است که در زمینه توسعه ، تحقیق ، تولید و فروش مبردهای حاوی فلورین سبز و مواد کف کننده تخصص دارد. این شرکت در منطقه توسعه اقتصادی شهرستان گائوکینگ ، شهر زیبو واقع شده است. این شرکت در مارس ۲۰۱ ۱ تاسیس شد و گواهینامه استاندارد سازی تولید ایمنی سطح دوم را در دسامبر ۲۰۱۸ به دست آورد. شرکت ما بیش از ۶.۶۷ هکتار ، سرمایه ثبت شده ۴۵.۷ میلیون ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیمیایی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با فن آوری بالا است که در زمینه توسعه ، تحقیق ، تولید و فروش مبردهای حاوی فلورین سبز و مواد کف کننده تخصص دارد. این شرکت در منطقه توسعه اقتصادی شهرستان گائوکینگ ، شهر زیبو واقع شده است. این شرکت در مارس ۲۰۱ ۱ تاسیس شد و گواهینامه استاندارد سازی تولید ایمنی سطح دوم را در دسامبر ۲۰۱۸ به دست آورد. شرکت ما بیش از ۶.۶۷ هکتار ، سرمایه ثبت شده ۴۵.۷ میلیون هکتار را تحت پوشش دارد و در حال حاضر بیش از ۱ ۸۰ کارمند وجود دارد. در بین کارکنان مدیریتی ، بیش از ۶۰ نفر تکنسین حرفه ای هستند ، ۸۰٪ آنها مدرک دانشگاهی یا بالاتر دارند و بیشتر کارمندان اداری متوسط ​​و ارشد دارای مدرک لیسانس یا بالاتر هستند. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از: دی فلوئورومتان با ظرفیت ۱۰،۰۰۰ تن در سال ، ۱،۱،۱،۳،۳--با ظرفیت ۱۰،۰۰۰ تن در سال. محصولات جانبی شامل اسید مخلوط و اسید هیدروکلریک ، و غیره است. همیشه فن آوری را به عنوان هسته اصلی ، نوآوری را به عنوان نیروی محرکه ، بازار را به عنوان راهنما ، کیفیت را به عنوان پایه و را به عنوان ضمانت در نظر می گیرد. ما روابط همکاری طولانی مدت با ، و غیره برقرار کرده ایم. .
    با تمرکز بر حفاظت از محیط زیست سبز ، شرکت ما آزمایشگاه های تحقیق و توسعه مشترکی را با دانشگاه ها برای تولید مواد شیمیایی خوب مانند مواد کاربردی حاوی فلوئور ایجاد کرده است. به منظور تولید عامل تولید کف کف نسل چهارم ، شرکت ما سه حق اختراع اختراع را درخواست کرده است. با ارزش شرکت "توسعه مردم گرا و هماهنگ" ادامه می یابد ، تلاش می کند فرهنگ شرکت را با "وحدت ، یادگیری ، ثبات و مسئولیت "به عنوان هسته اصلی ، و تلاش می کند تا به یکی از برجسته ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت شیمیایی فلوئور در چین تبدیل شود.

    بستن