ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : South Side of Wei’er Road, Guanyun Economic Developing Zone, Lianyungang City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : شرکت جیانگ سو کلود مواد غذایی ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده حرفه ای مواد شیمیایی خوب در چین است. این مکان در ضلع جنوبی جاده ، منطقه توسعه اقتصادی ، شهر لیان یونگانگ ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است.مساحت کلود ۴۵۰،۰۰۰ مترمربع است ، با نزدیک به ۵۰۰ کارمند ، ۱۰۰ نفر از آنها تکنسین های حرفه ای هستند. در کارخانه ، ۱۲ کارگاه با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ میلی متر وجود دارد. دارایی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جیانگ سو کلود مواد غذایی ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده حرفه ای مواد شیمیایی خوب در چین است. این مکان در ضلع جنوبی جاده ، منطقه توسعه اقتصادی ، شهر لیان یونگانگ ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است.
    مساحت کلود ۴۵۰،۰۰۰ مترمربع است ، با نزدیک به ۵۰۰ کارمند ، ۱۰۰ نفر از آنها تکنسین های حرفه ای هستند. در کارخانه ، ۱۲ کارگاه با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ میلی متر وجود دارد. دارایی ثابت نزدیک به ۳۲ میلیون دلار و گردش مالی سالانه ۷۰ میلیون دلار است.
    با سالها پیشرفت ، به شرکت پیشرو در زمینه افزودنیهای غذایی تبدیل شده است ، از جمله فسفاتها ، سولفاتها ، کلریدها ، سیتراتها ، قالبها ، استاتها و غیره. این مواد شیمیایی به طور گسترده ای در صنایع غذایی ، دارویی ، الکترونیکی ، معرف استفاده می شود.
    به لطف پیشرفته ترین روش تولید و سیستم تولید ، نه تنها از نظر کیفیت بلکه از نظر کنترل هزینه تولید نیز در سطح بالا در جهان قرار داشته است. این محصولات به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر شده و محبوبیت خود را با کیفیت پایدار و برتر کسب کرده اند.
    در سال های اخیر ، گواهینامه های زیادی از جمله و غیره را گذرانده است. در سال ۲۰۱۸ ، ۲ شرکت تابعه تاسیس شد -، که برای افزایش رقابت در سال ۲۰۱۹ به تولید رسید.
    با کیفیت عالی ، خدمات دوستانه ، پاسخ سریع و قیمت رقابتی ، با بسیاری از گروه های چند ملیتی مانند ، کوکاکولا ، نستله ، پپسی ، هونسمن ، ، دانون ، کارگیل ، لسفر ، برنتاگ و غیره همکاری کرده است.
    همیشه برای کار با همه شرکای ما آماده خواهد بود و برای ایجاد آینده ای بهتر با هم نوآوری می کند.

    بستن