ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۲۰ West Wangjiang Road,High-Tech Industry,Development Zone,Hefei,Anhui,China. ۲۳۰۰۸۸
  • درباره ما : یک توسعه دهنده ابتکاری از مواد تشکیل دهنده عملکرد بیش از ۱۰ سال است. دفتر مرکزی در منطقه توسعه صنعت با فناوری پیشرفته ، هفی ، چین واقع شده است.با داشتن یک تیم تحقیق و توسعه و مدیریت حرفه ای ، سه پایگاه تولید را سرمایه گذاری کرده ، یک سری محصولات برتر غذایی را در زمینه تهیه مواد اولیه با بالاترین کیفیت در صنایع غذایی ، غذایی و خوراک جهانی تولید و به بازار عرضه کرده است. مواد تشکیل دهنده م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک توسعه دهنده ابتکاری از مواد تشکیل دهنده عملکرد بیش از ۱۰ سال است. دفتر مرکزی در منطقه توسعه صنعت با فناوری پیشرفته ، هفی ، چین واقع شده است.
    با داشتن یک تیم تحقیق و توسعه و مدیریت حرفه ای ، سه پایگاه تولید را سرمایه گذاری کرده ، یک سری محصولات برتر غذایی را در زمینه تهیه مواد اولیه با بالاترین کیفیت در صنایع غذایی ، غذایی و خوراک جهانی تولید و به بازار عرضه کرده است. مواد تشکیل دهنده ما مطابق با استانداردهای کنونی هستند.
    همچنین به عنوان نمایندگی صادرات برخی از کارخانه های معروف چینی ، بنابراین ما می توانیم مواد اصلی مارک تجاری را با قیمت رقابتی و شرایط پرداخت مناسب در اختیار مشتریان جهانی قرار دهیم.
    جایی که محصولات و خدمات به فرصت های بی پایان و مهمتر از همه راه حل های اقتصادی برای محصولات مشتری تبدیل می شوند. نیروی در تهیه مواد آلی و سبز ، تجارت شما را کارآمدتر و مقرون به صرفه تر می کند ، اینکه شریک مواد اولیه ویژه شما باشید همیشه هدف ما است!

    بستن
محصولات
ویتامین ها
آمینو اسید
مکمل های غذایی
مواد تشکیل دهنده غذا
مواد افزودنی خوراک
عصاره های گیاهی