ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۵۸۹., Hutai Road, Baoshan, Shanghai China ۲۰۱۹۰۸, Shanghai, China
  • درباره ما : در شانگهای واقع شده است ، یک تولید کننده حرفه ای سیلندر گاز و تجهیزات وابسته مانند شیر ، درپوش و لوله های فولادی نرم برای پر کردن گاز است. ما بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت گاز داریم و در این زمینه شهرت داریم.محصولات ما باعث تحسین مشتریان جهانی شده است. و محصولات ما به ایالات متحده صادر شده است. کشورهای یورو ، مانند آلمان ، پرتغال ، رومانی ، بلغارستان ، آمریکای جنوبی مانند شیلی ، پرو ، بولی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شانگهای واقع شده است ، یک تولید کننده حرفه ای سیلندر گاز و تجهیزات وابسته مانند شیر ، درپوش و لوله های فولادی نرم برای پر کردن گاز است. ما بیش از ۱۰ سال تجربه در صنعت گاز داریم و در این زمینه شهرت داریم.
    محصولات ما باعث تحسین مشتریان جهانی شده است. و محصولات ما به ایالات متحده صادر شده است. کشورهای یورو ، مانند آلمان ، پرتغال ، رومانی ، بلغارستان ، آمریکای جنوبی مانند شیلی ، پرو ، بولیوی ، آفریقا مانند آنگولا ، آفریقای جنوبی.
    در سال ۲۰۱۴ ، به بهبود و تحول شرکت و گسترش بازار خارج از کشور اختصاص یافت. ما از یک تولید کننده دستگاه گاز در چین به یک تامین کننده راه حل تجهیزات گاز و پروژه گاز تبدیل شده ایم.
    در حال حاضر ، ، با متخصصان صنعت گاز ، بر معرفی راه حل های فنی پیشرفته کشورهای آمریکایی و اروپایی متمرکز است. علاوه بر این ، ما متخصصان را به عنوان مشاور خود استخدام می کنیم و با ایجاد استراتژی های طولانی مدت پروژه و بازار و به روزرسانی توانایی خدمات فناوری ، رقابت شرکت خود را افزایش می دهیم.
    در سال ۲۰۱۵ ، در یک مرحله جدید به سرعت در حال توسعه است. با قیمت رقابتی و بهترین خدمات ، ما تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و راه حل های پروژه گاز انجام خواهیم داد که توسط تیم فنی قدرتمند و تجربه در مورد صنعت گاز پشتیبانی می شود. هدف ما ایجاد آینده ای بهتر با مشتریان است.

    بستن