ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۹۷ Lianggang Road, Huixing Street, Yubei District, Chongqing ۴۰۱۱۲۰ China, Chongqing, China
  • درباره ما : چونگ کینگ آیا پیشرو در ساخت رسانه های فیلتر فایبرگلاس و عایق بندی حرارتی در چین است. این یک شرکت فهرست شده در بورس سهام شانگهای با شماره سهام ۶۰۳۶۰۱ است.محصولات ما در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده و با تقریباً ۳۰ سال تجربه حرفه ای شامل: فیلتر فیلتر فایبرگلاس ، ماده اصلی و مواد عایق برودتی فایبرگلاس.ما چهار کارخانه داریم که در مجموع پنج خط تولید برای ساخت فیلتر فیلتر الیاف شیشه با تولید سالانه و سه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چونگ کینگ آیا پیشرو در ساخت رسانه های فیلتر فایبرگلاس و عایق بندی حرارتی در چین است. این یک شرکت فهرست شده در بورس سهام شانگهای با شماره سهام ۶۰۳۶۰۱ است.
    محصولات ما در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده و با تقریباً ۳۰ سال تجربه حرفه ای شامل: فیلتر فیلتر فایبرگلاس ، ماده اصلی و مواد عایق برودتی فایبرگلاس.
    ما چهار کارخانه داریم که در مجموع پنج خط تولید برای ساخت فیلتر فیلتر الیاف شیشه با تولید سالانه و سه خط تولید برای تولید مواد هسته با خروجی سالانه و دو خط تولید برای تولید با تولید سالانه ۲۰۰۰ میلی لیتر ما تنها کسی هستیم که میکروفیبر گالس ، مواد اولیه رسانه فیلتر الیاف شیشه و مواد عایق حرارتی را در چین تولید می کند.
    ما تضمین می کنیم که تمام محصولات تولیدی ما دارای گواهینامه هستند. کیفیت بالا تنها هدفی است که ما همیشه دنبال می کنیم.
    ما به شرکت خود بسیار افتخار می کنیم زیرا این شرکت ارتباط تنگاتنگی با سلامتی مردم و صرفه جویی در انرژی دارد.
    به ما کمک کنید تا به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش انتشار کمک کنیم.

    بستن