ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۰ Yiwu East Road Wufu Park,yiting Town,shangyu City,shaoxing,china
  • درباره ما : شرکت فایبرگلاس ژجیانگ یواندا ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است و یک شرکت پیشرو در زمینه ادغام علم ، تحقیق و توسعه مصالح ساختمانی است که محصولات اصلی آن عبارتند از: مش فایبرگلاس مقاوم در برابر قلیایی ، ناخن انبساط ناخن ، و محافظ گوشه پی وی سی و غیره.شرکت یواندا از طریق اصل "اعتبار ، کیفیت و خدمات" از مشتریان بازار داخلی ، اروپا ، آمریکا و خاورمیانه و غیره اعتماد بزرگ و پشتیبانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فایبرگلاس ژجیانگ یواندا ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است و یک شرکت پیشرو در زمینه ادغام علم ، تحقیق و توسعه مصالح ساختمانی است که محصولات اصلی آن عبارتند از: مش فایبرگلاس مقاوم در برابر قلیایی ، ناخن انبساط ناخن ، و محافظ گوشه پی وی سی و غیره.
    شرکت یواندا از طریق اصل "اعتبار ، کیفیت و خدمات" از مشتریان بازار داخلی ، اروپا ، آمریکا و خاورمیانه و غیره اعتماد بزرگ و پشتیبانی مداوم را بدست آورده است.
    شرکت یواندا سرمایه گذاری دوم خود را از ژوئن ۲۰۰۷ آغاز کرده است ؛ پس از اتمام کارخانه جدید ، مساحت کل با دو شرکت تابعه حدود ۲۷۰۰۰ مترمربع خواهد رسید ، توانایی عرضه محصولات اصلی - مش فایبرگلاس مقاوم در برابر آلالین حدود ۱ ۰۰ میلیون متر مربع خواهد بود متر در سال ؛ علاوه بر این ، در حال تولید و تولید سایر مواد عایق کمکی است که در سیستم عایق حرارتی دیواره خارجی استفاده می شود و یکی از بزرگترین تامین کنندگان مش فیبر شیشه ای و سایر مصالح ساختمانی صرفه جویی در انرژی در چین خواهد شد.
    ۴۴۴۴ شرکت یواندا تیم فنی قدرتمندی را جمع کرده و می سازد ، به طور مداوم کیفیت را بهبود می بخشد و سعی می کند همه کارها را انجام دهد تا محصولات و خدمات عالی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد.
    شرکت یواندا تصویب شده و گواهینامه را در ژانویه ۲۰۰۴ دریافت کرده و گواهینامه اتحادیه اروپا را در ماه مه ۲۰۰۵ دریافت کرده و "مارک شناخته شده شناخته شده بازار مواد ساختمانی" در چین به وی اعطا شده است. در مه. ۲۰۰۶ علاوه بر این ، تمام محصولات یواندا آزمایش مواد ساختمانی را تحت انستیتوی اقتدار چین گذرانده اند.

    بستن