ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۹, West Renimin Road, Xiangyang City, Hubei, China
  • درباره ما : شرکت. در مرکز چین ، یک شهر تاریخی و فرهنگی معروف شیانگ یانگ ، استان هوبئی واقع شده است که دارای یک مسیر حمل و نقل مناسب از پکن ، شانگهای ، گوانگژو و شنژن است.شرکت در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و از سال ۱۹۸۸ شروع به تولید کرد ، محصولات اصلی شامل قهوه ممتد الیاف شیشه مقاوم در برابر قلیایی ، رشته خرد شده پرمیکس ، رشته خرد شده پراکنده در آب و انواع مش ، مواد حصیری است که به طور گسترده ای در معماری اس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت. در مرکز چین ، یک شهر تاریخی و فرهنگی معروف شیانگ یانگ ، استان هوبئی واقع شده است که دارای یک مسیر حمل و نقل مناسب از پکن ، شانگهای ، گوانگژو و شنژن است.
    شرکت در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و از سال ۱۹۸۸ شروع به تولید کرد ، محصولات اصلی شامل قهوه ممتد الیاف شیشه مقاوم در برابر قلیایی ، رشته خرد شده پرمیکس ، رشته خرد شده پراکنده در آب و انواع مش ، مواد حصیری است که به طور گسترده ای در معماری استفاده می شود دکوراسیون ، مزارع سیمانی بتونی و سیستم های عایق حرارتی خارجی. عملکرد محصولات به طور گسترده ای در چین و اروپا مورد آزمایش قرار گرفته است و تأیید می کند که خصوصیات مواد از کیفیت برابر با محصولات مشابه مشهور بین المللی برخوردار است. اکنون ظرفیت تولید ترکیبی خود را با ظرفیت ۱۳۰۰۰ تن در سال گسترش داده است و به بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه تبدیل شده است. چین و دومین تولید کننده بزرگ در سطح جهان.
    تمام محصولات با سیستم کیفیت و مطابق با ، دارای سهم بازار رو به رشد در اروپا ، آمریکا ، کشورهای خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی و مناطق دیگر در سراسر جهان بر اساس ارائه محصولات با کیفیت مطلوب است. این شرکت مواد را به ۱۰ تولید کننده برتر در چین عرضه می کند و اکنون به بیش از ۲۰ کشور در سراسر جهان صادر می کند.

    بستن