ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۰۸ WANJIE ROAD , HIGH-TECH ZONE, ZIBO,SHANDONG,CHINA
  • درباره ما : شرکت ما در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد ، با بیش از ۳۰ سال ، ما مشغول تحقیق ، تهیه و توسعه محصولات آلومینیوم و سیلیس محصولات نسوز و سرامیک پیشرفته هستیم. ما همیشه با هدف برآوردن چالش های آینده و اطمینان از اینکه مواد ما با بالاترین کیفیت باقی مانده است. ما از سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم مدیریت محیط ، سیستم اندازه گیری عبور کردیم ، که برای اطمینان از کیفیت تحت کنترل مستقیم و پایدار است.در همین حال ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد ، با بیش از ۳۰ سال ، ما مشغول تحقیق ، تهیه و توسعه محصولات آلومینیوم و سیلیس محصولات نسوز و سرامیک پیشرفته هستیم. ما همیشه با هدف برآوردن چالش های آینده و اطمینان از اینکه مواد ما با بالاترین کیفیت باقی مانده است. ما از سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم مدیریت محیط ، سیستم اندازه گیری عبور کردیم ، که برای اطمینان از کیفیت تحت کنترل مستقیم و پایدار است.
    در همین حال ، ما متعهد به جلب رضایت مشتری هستیم و محصولات با کیفیتی را ارائه می دهیم که مطابق با درخواست مشتری ما باشد با حفظ روحیه قوی نوآوری. پشتیبانی فنی آگاه ما ، خدمات مهندسی نرم افزار و خدمات برجسته مشتری همچنان سنگ بنای موفقیت ما هستند.

    بستن