ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۰۶, Hengrun Center, Beisan Huan West,Road,Haidian District, Beijing, China, ۱۰۰۰۸۶
  • درباره ما : من می خواهم با صمیمانه ترین احترامات شما را به شما عرض کنم و از بازدید از وب سایت شرکت ما استقبال می کنم. لطفاً اجازه دهید مختصراً در مورد اینکه ما چه هستیم و چه کار می کنیم معرفی کنم.یک شرکت تجاری جامع است که در پکن ، چین ثبت شده است. این شرکت در مرکز پکن واقع شده است ، که همچنین به عنوان سیلیکون ولی چین شناخته می شود. از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۱ ، این شرکت به پیشرفتهای عمده ای در بازارها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    من می خواهم با صمیمانه ترین احترامات شما را به شما عرض کنم و از بازدید از وب سایت شرکت ما استقبال می کنم. لطفاً اجازه دهید مختصراً در مورد اینکه ما چه هستیم و چه کار می کنیم معرفی کنم.
    یک شرکت تجاری جامع است که در پکن ، چین ثبت شده است. این شرکت در مرکز پکن واقع شده است ، که همچنین به عنوان سیلیکون ولی چین شناخته می شود. از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۱ ، این شرکت به پیشرفتهای عمده ای در بازارهای داخلی و بین المللی دست یافته است. این شرکت هم در توسعه محصولات خاص و هم بر پیشرفت محصولات چند بعدی تمرکز داشته است. با اتخاذ این استراتژی ، در بازار واردات و صادرات بین المللی به عملکرد بسیار خوبی دست یافته ایم که متعاقباً خود را به عنوان اصلی ترین کار شرکت در نظر گرفته است.
    ماموریت ما استفاده از منابع موجود و ایجاد اعتبار ، خدمات ، حرفه ای بودن و کارایی در فعالیت های تجاری بین المللی شرکت و اطمینان از برآورده ساختن محصولات و خدمات ما از تجارب مشتریان خارجی و داخلی ما است.
    این شرکت اکنون به یکی از رقابتی ترین تامین کنندگان محصولات چینی در بازار خارج از کشور تبدیل شده است. محصولاتی که ما نمایندگی می کنیم از مواد نسوز و عایق حرارتی ، عناصر گرم کننده ، سرامیک های صنعتی گرفته تا ابزارهای علمی است. قیمت ، کیفیت و تنوع کالاهایی که ما عرضه کرده ایم تضمین می شود که در بالای رده قرار داشته باشند. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد محصولات ذکر شده در بالا را در وب سایت ما پیدا کنید و ما همچنین از پرسش شما در مورد سایر محصولات استقبال می کنیم ما متخصصان حرفه ای و اختصاصی داریم که به شما کمک می کنند و رضایت شما را برآورده می کنند.
    بار دیگر به وب سایت شرکت ما خوش آمدید. امیدواریم که در جستجوی محصولات یا شرکای تجاری اطلاعات مفید به دست آورید.

    بستن
محصولات
آجر نسوز عایق
محصول سیلیکات کلسیم