ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲ Hangzhou. Road, Xushui Industry & Trade Zone, Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : آیا شرکت به طور ویژه در توسعه ، ساخت و فروش محصولات فلزی غیر آهنی ، عناصر گرم کننده الکتریکی ، محصولات کوره ای و مواد نسوز فعالیت می کند. در منطقه صنعتی ، شهر ، استان هنان واقع شده است که یک مرکز ارتباطات ، تجارت و تجارت در چین است. با روحیه سازمانی "وحدت ، سخت کوش ، نوآوری ، کارآیی" ، از شهرت بالایی برای محصولات با کیفیت بالا و خدمات شوالیه خود در داخل و خارج از کشور برخوردار است ، در ع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آیا شرکت به طور ویژه در توسعه ، ساخت و فروش محصولات فلزی غیر آهنی ، عناصر گرم کننده الکتریکی ، محصولات کوره ای و مواد نسوز فعالیت می کند.
    در منطقه صنعتی ، شهر ، استان هنان واقع شده است که یک مرکز ارتباطات ، تجارت و تجارت در چین است. با روحیه سازمانی "وحدت ، سخت کوش ، نوآوری ، کارآیی" ، از شهرت بالایی برای محصولات با کیفیت بالا و خدمات شوالیه خود در داخل و خارج از کشور برخوردار است ، در عین حال شرکت با مساحت کل بسیار سریع در حال رشد است. حدود ۲۵۰۰۰ متر مربع و ۱۰۳ کارمند. صادرات محصولات به ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، روسیه ، ژاپن و کره و غیره به دلیل احساس قوی کیفیت و اعتبار تجاری است.
    محصولات به طور گسترده ای در کاربردهای شیشه ، پرسلن ، روشنایی ، مواد مغناطیسی ، مواد فلورسنت ، کریستال کاذب ، ماشین آلات ، مواد خلا الکتریکی ، تجهیزات صنعتی و غیره استفاده می شود. چهار دسته اصلی محصولات وجود دارد: عناصر گرمایش الکتریکی ، فلزات غیر آهنی محصولات ، کوره و مواد نسوز.
    به کیفیت محصول اهمیت می دهد و همچنان کیفیت عالی را دنبال می کند. مفهوم "ایجاد ارزش برای مشتری و به دنبال توسعه متقابل" ، صادقانه با محصولات با کیفیت برای فردایی بهتر به مشتریان در خانه و خارج از کشور خدمت می کند.
    ما به گرمی از همه دوستان در خانه و خارج از کشور برای بازدید از شرکت خود استقبال می کنیم.

    بستن