ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Beijing ZLRC Environmental Protection Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : VIP Eastern Courtyard ,Building ۷ ,Hanwei International,Fengtai District,Beijing,China
  • درباره ما : ماشین های پلاستیکی تقویت شده پلاستیک فایبرگلاس چینی و تولید کننده و تولید کننده محصولات برای سیستم های مختلف صنعتی و مختلف برای کشورهای مختلف است. پکن بهترین خدمات و پیشنهادات را در صنعت پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس برای مشتریان در خانه و خارج از کشور ارائه می دهد. پکن متشکل از تیم های باتجربه نیروی کار برای ارائه طیف گسترده ای از محصولات ، کارهای مهندسی کامپوزیت ، خدمات و محصولات به م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ماشین های پلاستیکی تقویت شده پلاستیک فایبرگلاس چینی و تولید کننده و تولید کننده محصولات برای سیستم های مختلف صنعتی و مختلف برای کشورهای مختلف است. پکن بهترین خدمات و پیشنهادات را در صنعت پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس برای مشتریان در خانه و خارج از کشور ارائه می دهد. پکن متشکل از تیم های باتجربه نیروی کار برای ارائه طیف گسترده ای از محصولات ، کارهای مهندسی کامپوزیت ، خدمات و محصولات به منظور جلب رضایت و تأمین نیاز مشتریان است.
    کارخانه ما واقع در پایگاه شهر ، شهر استان هبی و ما در بیش از ده سال ثبت نام کردیم. ماشین آلات و محصولات ما مطابق با نیاز مشتری طراحی شده اند. محصولات اصلی ما عبارتند از: دستگاه سیم پیچ مخزن ، دستگاه سیم پیچ لوله ، دستگاه گریتینگ ، دستگاه ، گریتینگ ، لوله ، مخزن ، مخزن آب ، پروفیل ، دیوار ضد فشار و گرد و غبار ، خنک کننده برج و لوازم جانبی ، فن ، مواد اولیه و سیستم های و غیره. ما بر "کیفیت اول ، اعتماد اول و خدمات اول" اصرار داریم زیرا فلسفه تجارت ما ، تمرکز بر بازارهای بین المللی و داخلی ، تلاش برای تعالی است. ما صمیمانه انتظار داریم با شما همکاری کنیم و برنده شویم ، به گرمی از شرکت ما استقبال می کنیم. بیایید با هم آینده روشنی ایجاد کنیم.

    بستن