ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۰۰ Sunjiali, Ling Jiawu Industrial Zone, Wenyan, Xiaoshan, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : با مارک معروف زیرمجموعه مستقر در و در چین توسعه یافته است.مخفف راه حل های فیلتراسیون بسیار کارآمد و خدمات دانش فنی برای صنعت فیلتراسیون است. ما در تمام کنترل های انتشار گرد و غبار برای صنایع مختلف و همچنین در پارچه های فیلتر تصفیه آب صنعتی موفق هستیم.با موجودی مناسب و توانایی تسریع در سفارشات سفارشی ، ما زمان تحویل بهتر ، راه حل های مقرون به صرفه و خدمات پاسخگو برای کیسه های فیلتر شما ار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مارک معروف زیرمجموعه مستقر در و در چین توسعه یافته است.
    مخفف راه حل های فیلتراسیون بسیار کارآمد و خدمات دانش فنی برای صنعت فیلتراسیون است. ما در تمام کنترل های انتشار گرد و غبار برای صنایع مختلف و همچنین در پارچه های فیلتر تصفیه آب صنعتی موفق هستیم.
    با موجودی مناسب و توانایی تسریع در سفارشات سفارشی ، ما زمان تحویل بهتر ، راه حل های مقرون به صرفه و خدمات پاسخگو برای کیسه های فیلتر شما ارائه می دهیم.
    محصول اصلی:
    پارچه فیلتر ، پارچه فیلتر پرس ، کمربند پرس فیلتر
    طراحی و ساخت سیستم فیلتر کیسه فیلتر ، قفس فیلتر و گردآورنده گرد و غبار.
    تعهد ما بهبود و بهینه سازی عملکرد محصولات فیلتر کنترل آلاینده ها است. ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا محصولات و خدمات خود را به نفع مشتریان خود بهبود ببخشیم - عمر طولانی فیلتر فیلتر گرد و غبار و همه چیز در مورد کاهش انتشار.
    ما یک شرکت فناوری گرا هستیم ، رهبر نوآور بازار فیلتر جمع آوری گرد و غبار و صنعت حفاظت از محیط زیست هستیم. موفقیت ما مبتنی بر تفکر رو به جلو ، تعهد قوی به صنعت حفاظت از محیط زیست و پاسخگویی همه اعضای ما است. برای حفظ این موقعیت ، سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه فیلترها انجام می دهیم.
    برآورده سازی انتظارات مشتری همیشه مورد توجه مدیریت کیفیت ما بوده است. توسعه مداوم محصول استاندارد راه حل های جدید در فناوری فیلتراسیون را تعیین می کند.
    ماموریت ما:
    فیلتراسیون بسیار کارآمد.
    بازدید ما:
    به عنوان اولین و بهترین متخصصان فیلتراسیون شرایط زیست محیطی را بر روی زمین پایدار و بهتر حفظ می کند.
    مقدار:
    از طریق تجارت وام ، رضایت متقابل و احترام واقعی ، روابط خوب و طولانی مدت با کارمندان ، مشتریان و شرکای خود داشته باشیم!
    هدف:
    تا بهترین و اولین گزینه راه حل های تصفیه در جهان باشید!

    بستن