ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Wei Hai Yan Tuo Composite Material Technology Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۵۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Niyantou Industry Develop Area, Yuyao, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در ویهای شناخته شده به عنوان شنل امید خوب در شرق در انتهای شرقی شبه جزیره شاندونگ واقع شده است. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۲ میلیون در ۱۴ آگوست ۲۰۱۲ تاسیس شد. این یک شرکت با تکنولوژی بالا است که عمدتا در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد کامپوزیت فعالیت می کند. محصولات اصلی شامل غلتک های راهنمای کربن ، براکت های فیبر کربن ، غلتک های فیبر کربن با مشخصات مختلف ، و همچنین لوله های بزرگ و مت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ویهای شناخته شده به عنوان شنل امید خوب در شرق در انتهای شرقی شبه جزیره شاندونگ واقع شده است. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۲ میلیون در ۱۴ آگوست ۲۰۱۲ تاسیس شد. این یک شرکت با تکنولوژی بالا است که عمدتا در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد کامپوزیت فعالیت می کند. محصولات اصلی شامل غلتک های راهنمای کربن ، براکت های فیبر کربن ، غلتک های فیبر کربن با مشخصات مختلف ، و همچنین لوله های بزرگ و متوسط ​​از مواد کامپوزیت ، لوله های آنتن ، لوله های کربن فلنج و دروازه های سد هستند. تجارت اصلی آن شامل تحقیقات فنی و توسعه لوله های فیبر کربن است. پردازش و فروش لوله های فیبر کربن ؛ واردات و صادرات کالا و فن آوری در محدوده سابقه.
    ما همیشه محصولات خوب و پشتیبانی فنی و همچنین خدمات پس از فروش صحیح را به مشتریان ارائه می دهیم. ما می توانیم مواد کامپوزیتی با کالیبر بزرگ ، لوله های الیاف کربن یا الیاف شیشه با قطر ۵۰۰ میلی متر و طول ۲۰ متر و سایر لوله های مقطع با طول های مختلف تولید کنیم. علاوه بر این ، ما همچنین می توانیم طراحی و تولید را با توجه به نیاز مشتری انجام دهیم.
    از زمان تاسیس ، شرکت ما با شهرت شایسته و کیفیت قابل اعتماد خود ستایش زیادی از مشتریان به دست آورده است. این شرکت با هدف قرار دادن توسعه تخصصی ، محصولات و خدمات با کیفیت بالا و هدف خود و تأمین نیازهای مشتریان ، تلاش زیادی برای دستیابی به توسعه و پیشرفت طولانی مدت خود انجام می دهد. به همین منظور ، ما از بازدید و راهنمایی همه مشتریان جدید و قدیمی به گرمی استقبال می کنیم.

    بستن