ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Greenergy Refractory and Insulation Material Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Fenlukou Town Yu'an District Lu'an City Anhui China-۲۳۷۱۴۳
  • درباره ما : مواد نسوز و مواد عایق سبز ، شرکت ، یک شرکت جامع است که در زمینه تولید ، تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت و ساز ، مشاوره و خدمات پست محصولات الیاف سرامیک و انواع مواد نسوز و عایق ، انواع خدمات نسوز و عایق نسوز را ادغام می کند. اکنون ۴ پایگاه تولید با ۱۰ مداوم دارد ذوب و چرخش خطوط تولید الیاف سرامیک ، ۶ خط تولید برای نمد و تخته الیاف سرامیک , شامل ۴ خط تولید اتوماتیک تشکیل خلا ، ۶ خط تولید پار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مواد نسوز و مواد عایق سبز ، شرکت ، یک شرکت جامع است که در زمینه تولید ، تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت و ساز ، مشاوره و خدمات پست محصولات الیاف سرامیک و انواع مواد نسوز و عایق ، انواع خدمات نسوز و عایق نسوز را ادغام می کند. اکنون ۴ پایگاه تولید با ۱۰ مداوم دارد ذوب و چرخش خطوط تولید الیاف سرامیک ، ۶ خط تولید برای نمد و تخته الیاف سرامیک , شامل ۴ خط تولید اتوماتیک تشکیل خلا ، ۶ خط تولید پارچه الیاف سرامیک ، ۲ خط تولید کاغذ الیاف سرامیک ، ۲ خط تولید فیبر محلول سازگار با محیط زیست ، ۲ اتوماتیک کوره های تونلی و ۱ کوره شاتل. با تولید سالانه بیش از ۱۰،۰۰۰۰ تن فله سرامیکی نسوز ، پتو ، نمد ، تخته ، کاغذ ، منسوجات (پارچه ، نوار ، طناب ، نخ) ، ماژول ها ، بلوک های تا شده ، الیاف پلی کریستال ، الیاف محلول در مواد زیستی و انواع شکل محصولات الیافی و آجرهای عایق سبک ، ریخته گری و سایر محصولات نسوز. ما متعهد به ارائه خدمات یک مرحله ای از نحوه انتخاب تا ساخت نهایی با انواع مواد نسوز و عایق بندی از هستیم.
    دارای گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت ، گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست و سایر گواهینامه ها است. بازارهای ما قبلاً کل چین را پوشش داده و محصولات به ایالات متحده ، ژاپن ، کره ، مالزی ، انگلستان ، اسپانیا ، هلند ، امارات متحده عربی ، هند و سایر کشورها و مناطق صادر شده است که مورد ستایش ما قرار گرفته است مشتریانی از صنایع مختلف.
    در سال ۲۰۱۵ ، این شرکت همکاری خود را با شرکت ایتالیایی آغاز کرد و تنها نماینده آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه شد. ما به ارائه طیف گسترده ای از خدمات طراحی خط تولید ، بهبود و پشتیبانی فنی برای شرکت های تولید الیاف سرامیک اختصاص داده ایم. با استفاده از فناوری پیشرفته و مفاهیم مدیریتی ، ما با نشاط جدیدی در شرکت خود قرار گرفته ایم و کیفیت محصولات به طور پیوسته بهبود یافته است.
    این شرکت همیشه از ایده های تجاری "واقع بینانه و عمل گرا ، صادقانه برای همکاری" و "ارائه محصولات با بالاترین کیفیت برای مشتریان ، جامع ترین پشتیبانی از شرکا و ایجاد بهترین بستر توسعه برای کارمندان" پیروی کرده است. ما در اینجا تلاش می کنیم تا برای ساخت یک سیستم انرژی سبز و سبزتر کردن طرح جامع ، یک مرحله ای و مناسب "صرفه جویی در مصرف انرژی" به مشتریان ارائه دهیم.
    به شما راه حل های انرژی سبز می دهد.

    بستن