ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۵۷ Industrial South Street, Jinan, Shandong, China. ۲۵۰۱۰۰
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد ، ما ابتدا محصولات لمینیت را با استفاده از فن آوری اکستروژن و چسب تولید می کنیم ، این محصولات شامل فویل حرارتی ، زیرانداز سقف ساخته شده از غیر بافته و غیره است. با تلاش مشترک کارکنان عالی و شرکای قابل اعتماد ، به تدریج تولید را به پشم سنگ گسترش می دهیم ، پشم شیشه ، عایق صوتی ، سری شیشه الیافی و غیره با گیاهان حرفه ای ، فناوری پیشرفته و ماشین آلات پیشرو و غیرهدر حال ح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد ، ما ابتدا محصولات لمینیت را با استفاده از فن آوری اکستروژن و چسب تولید می کنیم ، این محصولات شامل فویل حرارتی ، زیرانداز سقف ساخته شده از غیر بافته و غیره است. با تلاش مشترک کارکنان عالی و شرکای قابل اعتماد ، به تدریج تولید را به پشم سنگ گسترش می دهیم ، پشم شیشه ، عایق صوتی ، سری شیشه الیافی و غیره با گیاهان حرفه ای ، فناوری پیشرفته و ماشین آلات پیشرو و غیره
    در حال حاضر کارخانه های ما برای پاسخگویی به تقاضای داخلی و افزایش نیاز بازارهای خارج از کشور در شهرهای مختلف مختلف مستقر شده اند. در پکن ، شانگهای ، گوانگژو ، جینان ، تیانجین و غیره ما شرکت های فرعی یا دفاتر نمایندگی هستیم تا محصولات خود را به موقع با خدمات حرفه ای به مشتریان ارائه دهیم. ما همچنین توجه بیشتری به بازارهای خارج از کشور داشتیم و محموله های خود را از طریق بندر تیانجین ، بندر چینگدائو ، بندر شانگهای ، بندر یانتین و غیره صادر می کنیم.
    شرکا
    این افتخار بزرگ ما است که فرصتی برای همکاری با برترین شرکتهای توسعه املاک و مستغلات ، از جمله و غیره و بسیاری دیگر از پیمانکاران ، توزیع کنندگان را داریم.
    علاوه بر این ، ما توجه زیادی به بازارهای بین المللی داریم و با شرکتهای معروف ساخت مصالح ساختمانی مانند و غیره بر اساس اصل برنده شدن مشارکت داریم.
    ما همیشه نگرش مثبت را گرامی می داریم و اعتماد فردا با بیشترین تلاش امروز بهتر خواهد بود.
    درباره ما
    برای سالهای گذشته از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۰۱ ، گروه جهانی ساخت و ساز جهانی عالی اقدام به تولید و ارائه بهترین کارایی مصالح ساختمانی از جمله عایق حرارتی ، لمینیت فویل ، محصولات صوتی ، محصولات شیشه ای الیافی و راه حل های ضد آب و غیره برای مشتریان با طیف گسترده ای از محصولات سازگار با محیط زیست است که می تواند خانه ، دفتر یا کارخانه شما را راحت تر و با مصرف انرژی بهتر کند.
    شرکت ما گواهینامه های مدیریت کیفیت را به دست آورده و سیستم های کنترل کیفیت دقیق را راه اندازی کرده است. برای محصولات ما ، گواهینامه های باید بازار را توسعه دهند. بر اساس اعتماد متقابل و سیاست برد-برد ، ما خوشحالیم که با مشتریانی از آمریکا ، آلمان ، هند ، مالزی ، ویتنام ، آرژانتین ، برزیل ، عربستان سعودی ، یونان و غیره همکاری درازمدت برقرار می کنیم.
    ما متعهد شده ایم که با توقف تغییرات آب و هوایی با محصولات خود ، فردا زمین را بهتر و سبزتر فراهم کنیم.

    بستن