ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۱۹ Zhoutai Road, Yaobei New Industrial Area, Yuyao, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ، شرکت در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. این شرکت در منطقه صنعتی ، شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است. محصولات اصلی عبارتند از مواد آب بندی ، عایق حرارتی و مواد نسوز و همچنین کالاهای محافظت از نیروی کار. محصولات ما به طور گسترده ای در صنایع شیمیایی ، نفت ، برق ، تولید مکانیکی ، کشتی سازی ، جوشکاری ، حفاظت از آتش و خانه استفاده می شود.ما همیشه اول کیفیت را به دست می آوریم ، هدف اول ما کاربران ، حفظ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، شرکت در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. این شرکت در منطقه صنعتی ، شهر ، استان ژجیانگ واقع شده است. محصولات اصلی عبارتند از مواد آب بندی ، عایق حرارتی و مواد نسوز و همچنین کالاهای محافظت از نیروی کار. محصولات ما به طور گسترده ای در صنایع شیمیایی ، نفت ، برق ، تولید مکانیکی ، کشتی سازی ، جوشکاری ، حفاظت از آتش و خانه استفاده می شود.
    ما همیشه اول کیفیت را به دست می آوریم ، هدف اول ما کاربران ، حفظ پیشرفت و پیشرفت است. محصولات در سراسر جهان صادر می شود ، مورد اعتماد و استقبال مشتریان در داخل و خارج از کشور است. در همین زمینه ، شرکت ما در تصویب گواهینامه سیستم کیفیت ، صدور گواهینامه سیستم کیفیت محیط پیشگام است. پتوی آتش نشانی محصولات پیشین استاندارد ، پرده جوشکاری مطابق با استاندارد ، پارچه الیاف کربن مطابق با استاندارد ژاپن است. این محصولات همچنین مطابق با استاندارد .

    بستن