ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۸۲,Qiting street, Yixing Wuxi city, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : شرکت تجارت بین المللی جیانگ سو هورین در فوریه ۲۰۱۶ تاسیس شده است ، که یک شرکت تجارت خارجی حرفه ای برای انجام تجارت و واردات است. این منطقه در منطقه توسعه اقتصادی چین واقع شده است و اقتصاد همسایه رونق دارد. علاوه بر این ، حمل و نقل مانند بزرگراه بسیار پیشرفته است. شرکت ما کارخانه خود را دارد. سرمایه ثبت شده شرکت ما و سطح زمین حدود ۱۵،۰۰۰ متر مربع است.کارخانه ما در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و در ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت بین المللی جیانگ سو هورین در فوریه ۲۰۱۶ تاسیس شده است ، که یک شرکت تجارت خارجی حرفه ای برای انجام تجارت و واردات است. این منطقه در منطقه توسعه اقتصادی چین واقع شده است و اقتصاد همسایه رونق دارد. علاوه بر این ، حمل و نقل مانند بزرگراه بسیار پیشرفته است. شرکت ما کارخانه خود را دارد. سرمایه ثبت شده شرکت ما و سطح زمین حدود ۱۵،۰۰۰ متر مربع است.
    کارخانه ما در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و در تحقیق ، تولید و فروش کامپوزیت های فیبر کربن / الیاف آرامید / الیاف بازالت / الیاف شیشه ، پارچه های مقاوم در برابر برش و ورق / لوله های ساخته شده با فیبر کربن با عملکرد بالا و غیره تخصص دارد. عمدتا هوا و هوا فضا ، قطعات خودرو ، تولید نیروی باد ، احتباس ساختمان ، کالاهای ورزشی ، مهندسی زیستی و سایر زمینه ها هستند. با سالها تجربه تولید و نوآوری مداوم ، ما قبلاً بر اساس شهرت خوب خود به تایید و اعتماد مشتریان خود رسیده ایم.
    شرکت به پیشرفت علمی و فناوری پایبند بوده و توسعه و بکارگیری آخرین فن آوری ها را در صنعت مواد بین المللی با عملکرد بالا به منظور بهبود مستمر فناوری تولید و تجهیزات فنی و در نهایت دستیابی به استاندارد پیشرفته دنبال می کند. در همین زمان ، شرکت به طور فعال به دنبال همکاری با واحدهای تحقیقاتی و طراحی علمی است تا این شرکت بتواند برای اولین بار محصولات با کیفیت بالا ، ارزش افزوده و قابل فروش به بازار ارائه دهد.

    بستن
محصولات
بافت فوتبالی لانه زنبوری آرامید پارچه هیبریدی
پارچه هیبریدی فیبر کربن استتار
پارچه فیبر کربنی 12K ساده تویل سبک
پارچه فیبر کربن سه بعدی ژاکارد
پارچه فیبر کربن ژاکارد الگوی هواپیما
پارچه فیبر کربن سه محوری 300 گرم
پارچه های مخلوط فیبر کربن و آرامید نوع W
پارچه فیبر کربنی
پارچه ژاکارد فیبر کربن طرح مربع 3K
پارچه هیبریدی فیبر کربن و شیشه
پارچه هیبریدی کربن آرامید H شکل زرد مشکی
پارچه مخلوط الیاف کربن آرامید بافت لوزی