ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : MAG Group, Jinan Economic Development Zone, China
  • درباره ما : شرکت گروه ، محدود. آیا یک ماشین ساخت پنجره ، ماشین شیشه پنجره و ماشین آلات پردازش مصالح ساختمانی گروه صنعت در استان شاندونگ است.محصولات ما تجهیزات پردازش پنجره ، تجهیزات پردازش شیشه ، تجهیزات پردازش تبلیغات و دیوار پرده ، مرکز ماشینکاری ، مواد عایق شیشه ای و غیره را پوشش می دهد.با پیشرفت بین المللی سازی و جهانی سازی ، ۵ شرکت تابعه و ۴ پایگاه تولید عمده داریم. در حال حاضر ، محصولات ما به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گروه ، محدود. آیا یک ماشین ساخت پنجره ، ماشین شیشه پنجره و ماشین آلات پردازش مصالح ساختمانی گروه صنعت در استان شاندونگ است.
    محصولات ما تجهیزات پردازش پنجره ، تجهیزات پردازش شیشه ، تجهیزات پردازش تبلیغات و دیوار پرده ، مرکز ماشینکاری ، مواد عایق شیشه ای و غیره را پوشش می دهد.
    با پیشرفت بین المللی سازی و جهانی سازی ، ۵ شرکت تابعه و ۴ پایگاه تولید عمده داریم. در حال حاضر ، محصولات ما به بیش از ۵۰ کشور و منطقه فروخته شده است. با تکیه بر مراکز فروش کشورهای مختلف ، ما همچنین مراکز خدماتی تأسیس کردیم تا محصولات و خدمات را به طور کارآمد در اختیار مشتریان قرار دهیم.
    نوآوری در فناوری ، نشاط یک شرکت است. ما همیشه به دنبال نتایج تحقیقات علمی جهانی ، نوآوری و توسعه مداوم را حفظ می کنیم. گروه ماگ با بیش از ۲۰ محقق علمی و سیستم عامل تحقیقات علمی مجهز به دستگاه های پیشرفته ، از یک موسسه تحقیق و توسعه استقبال می کند.
    ما به دستاورد ها با موفقیت دسترسی به پروژه های طرح ملی مشعل ، محصول جدید کلید ملی ، پروژه های ارتقا دستاوردهای علمی در صنعت ساخت و ساز ملی ، پروژه های ارتقا دستاوردهای علمی توسط وزارت ساخت و ساز و فهرست سبز تدارکات دولت اعطا شده ایم.
    همچنین ، بسیاری از عناوین افتخاری از جمله شرکت ملی فناوری پیشرفته ، شرکت پیشرو چین با نوآوری مستقل در فناوری ساخت ، جایزه کیفیت دولت استانی شاندونگ ، شرکت پیشرو در مالکیت معنوی به ما تعلق گرفته است.
    در حال حاضر ، ما بیش از ۳۰۰ نوع محصول داریم ، تولید کننده کامل سیستم محصول دامنه تجهیزات ساختمان داخلی است.
    در آینده ، ما با نگرش جدید ، برای ایجاد محصولات و خدمات مقرون به صرفه تر به مشتریان ، ایجاد "روشن و راحت" ، ایمان "ساخت ساختمان موار صرفه جویی در انرژی و بهبود زندگی" را ادامه خواهیم داد. مسکن با کیفیت بالا

    بستن
محصولات
خط تولید شیشه عایق فشار صفحه اتوماتیک نوع LBP1800A-I/1800C
خط تولید پرس تخت پر کردن گاز شیشه ای عایق در داخل
خط تولید شیشه عایق فشار صفحه اتوماتیک نوع LBP1800/2000/2500
ربات آب بندی اتوماتیک نوع ZDJ-02
اره برش دو سر زاویه دلخواه پروفیل آلومینیوم صنعتی CNC سنگین
اره برش دو سر سنگین آلومینیومی
اره برش بریدگی V
دستگاه جوش بدون درز
درزگیر پلی اورتان دو جزئی
اسپیسر آلومینیومی رنگی
دستگاه حفاری و فرز CNC چند تخلیه
درزگیر سیلیکونی دو جزئی عایق