ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building C۳-۱۳, Guangcai Business Garden, Anqing, Anhui,China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، یک شرکت با تکنولوژی بالا و متمرکز بر صنعت پزشکی است. ما در ساخت سیستم بیهوشی ، ونتیلاتور ، بسته بندی عقیم سازی پزشکی ، ضدعفونی کننده ، آنالیزور خون ، دستگاه همودیالیز ، سیستم تصفیه آب ، اسکنر اولتراسونیک ، مانیتور بیمار تخصص داریم ما یک مرکز تولید مدرن با مساحت ۶۸۰۰۰ متر مربع در یک و ۳۶۰۰۰ متر مربع در تای زینگ و بیش از ۲۰ خط تولید داریم. کارخانه ما مطابق با الزامات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، یک شرکت با تکنولوژی بالا و متمرکز بر صنعت پزشکی است. ما در ساخت سیستم بیهوشی ، ونتیلاتور ، بسته بندی عقیم سازی پزشکی ، ضدعفونی کننده ، آنالیزور خون ، دستگاه همودیالیز ، سیستم تصفیه آب ، اسکنر اولتراسونیک ، مانیتور بیمار تخصص داریم ما یک مرکز تولید مدرن با مساحت ۶۸۰۰۰ متر مربع در یک و ۳۶۰۰۰ متر مربع در تای زینگ و بیش از ۲۰ خط تولید داریم. کارخانه ما مطابق با الزامات سیستم کیفیت است. محصولات ما دارای مارک هستند و عملکرد آنها در سطح پیشرفته ای در جهان رسیده است. این محصولات با کیفیت قابل اعتماد ، شهرت خوب و خدمات پس از فروش عالی در بازار چین و بازار بین المللی محبوب هستند. ما عضو محترم انجمن صنایع تجهیزات پزشکی چین هستیم.
    در عین حال ، شرکت ما به شدت در بخش مراقبت های بهداشتی فعال است. بسته به نیاز بازار ، ما بخشی از کارخانه ها را در اختیار ما قرار دادیم تا به ما در ارائه طیف کاملی از محصولات و راه حل های دستگاه پزشکی کمک کنند. پس از تلاش های طولانی برای گسترش محصولات ما در حال حاضر: دستگاه بیهوشی و ونتیلاتور ، بسته بندی عقیم سازی پزشکی ، دستگاه ضدعفونی کننده ، تجهیزات اتاق عمل ، تجهیزات تجزیه و تحلیل بالینی ، دستگاه و لوازم جانبی اشعه ایکس ، اسکنر اولتراسوند و داپلر رنگی ، تجهیزات تشخیصی ، لیتوتریپتر ، تجهیزات دیالیز ، دندانپزشکی فناوری ، تجهیزات گوش و حلق و بینی ، تجهیزات چشم پزشکی ، تجهیزات زنان و زایمان ، آندوسکوپ ، مبلمان بیمارستان ، تجهیزات آزمایشگاهی ، کلینیک پزشکی آمبولانس و سیار و غیره. ما نه تنها محصولات را ارائه می دهیم ، بلکه مشاوره نصب ، پشتیبانی بازاریابی و راه حل های کامل را ارائه می دهیم.
    دارای شبکه توزیع جهانی در کشورهای جهان است. ما دستورالعمل نصب و آموزش فنی را به صدها مهندس خارج از کشور ارائه داده ایم و به اتفاق آرا آنها را به دست آورده ایم. محصولات ما بارها توسط بنیاد ملل متحد و وزارتخانه های بهداشت بسیاری از کشورها اهدا شده است. تاکنون محصولات به بیش از ۸۰ کشور در آمریکای جنوبی ، اروپا ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه فروخته شده است.
    هر روز در اینجا تلاش می کند تا به سلامت جهانی کمک کند.

    بستن
محصولات
دستگاه بیهوشی با ونتیلاتور (2 بخارساز، 2 گاز)
میکروسکوپ چند منظوره (ویژه جراحی دندان)
دفیبریلاتور (فناوری دو فازی)
لامپ عملیاتی معمولی
ونتیلاتور پزشکی قابل حمل
دفیبریلاتور خارجی اتوماتیک
آنالایزر هماتولوژی خودکار دیفرانسیل 5 قسمتی
آنالایزر 2 کانال انعقاد خون
آنالایزر اتوماتیک هموگلوبین گلیکوزیله HbA1c
آنالایزر رسوب ادرار AVE-762A
اتوکلاو کاست (2 لیتر / 5.2 لیتر / 6 لیتر)
الکتروکاردیوگراف دیجیتال 12 کاناله