ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۷۰۶, Floor ۱۷, No. ۱۳۸, Xiang Tower, Dunhua Road, Qingdao ۲۶۶۰۳۴,China.
  • درباره ما : شرکت ماشین سازی چینگدائو بوهوا (نام سابق: شرکت ماشین سازی بوهوا) ، واقع در چینگدائو ، استان شاندونگ ، چین ، از سال ۲۰۰۸ به منظور تهیه ماشین آلات و ابزارهای مرغوب برای صنعت حفاری و معدن تاسیس شده است.تیم ما متشکل از متخصصین و پرسنل متخصص و باتجربه و باتجربه برای ماشین آلات و صادرات است. این ما را قادر می سازد و اطمینان می دهد که راه حل ها و خدمات دقیق ، ارزشمند و هدفمند را بر اساس نیازها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین سازی چینگدائو بوهوا (نام سابق: شرکت ماشین سازی بوهوا) ، واقع در چینگدائو ، استان شاندونگ ، چین ، از سال ۲۰۰۸ به منظور تهیه ماشین آلات و ابزارهای مرغوب برای صنعت حفاری و معدن تاسیس شده است.
    تیم ما متشکل از متخصصین و پرسنل متخصص و باتجربه و باتجربه برای ماشین آلات و صادرات است. این ما را قادر می سازد و اطمینان می دهد که راه حل ها و خدمات دقیق ، ارزشمند و هدفمند را بر اساس نیازها و تقاضای خاص مشتریان به مشتریان ارائه دهیم.
    ما طیف گسترده ای از ماشین آلات ، تجهیزات ، ابزار و لوازم یدکی را ارائه می دهیم ، از جمله:
    ۱. سکوهای حفاری هسته الماس ،
    ۲. ابزار و ابزار حفاری هسته الماس ،
    ۳. دکل و ابزار حفاری چاه آب ،
    ۴. ماشین آلات و ابزار حفاری سنگ و سوراخ انفجار
    ۵. ماشین آلات و تجهیزات تقلب و حمل و نقل ،
    ۶. تجهیزات تهویه معدن ،
    ۷. کمپرسور هوا
    ۸. ژنراتورهای برق
    ۹. ماشین آلات و تجهیزات مختلف استخراج معدن مطابق تقاضای مشتری. برای راحتی مشتری ، ما محصولات را از طریق روش های مختلف حمل و نقل ممکن ، کارآمد و اقتصادی مانند حمل و نقل دریایی ، حمل و نقل ریلی ، حمل و نقل جاده ای ، حمل و نقل هوایی ، خدمات پیک و غیره ارائه می دهیم. اعتماد و اطمینان مشتری ما ، و از طریق همکاری صمیمانه با آژانس ها / نمایندگان سخت کوش و ذی صلاح خود در کشورهای مختلف ، ما محصولات خود را با موفقیت به بازار جهانی معرفی کرده و به طور گسترده ای مورد قبول مشتریان / کاربران قرار داده ایم کشورهایی از جمله استرالیا ، بنگلادش ، کلمبیا ، اکوادور ، گرجستان ، هند ، اندونزی ، قزاقستان ، قرقیزستان ، مغولستان ، نپال ، عمان ، فیلیپین ، روسیه ، آفریقای جنوبی ، اوکراین و غیره به آنها محدود نمی شوند. با محصولات با کیفیت بالا ، تحویل سریع ، خدمات خوب و قیمت های رقابتی ، همیشه شریک قابل اعتماد شما خواهد بود!

    بستن