ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸, Nanchang Rd, Shibei District, Qingdao, China
  • درباره ما : چینگدائو ضد عفونی شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت مبتنی بر فن آوری پیشرفته است. این در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است. در طول ۲۰ سال گذشته ، آن را در تحقیق و توسعه و تولید مواد ضد عفونی کننده و شوینده در زمینه های مختلف ، ارائه راه حل های کامل برای ضد عفونی و تمیز کردن برای کل جامعه است.ماموریت این شرکت "زندگی سالم تر" است.ارزش اصلی شرکت "مشتری اول" است.کد رفتار این شرکت "نوآوری ، کیفیت ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو ضد عفونی شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت مبتنی بر فن آوری پیشرفته است. این در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است. در طول ۲۰ سال گذشته ، آن را در تحقیق و توسعه و تولید مواد ضد عفونی کننده و شوینده در زمینه های مختلف ، ارائه راه حل های کامل برای ضد عفونی و تمیز کردن برای کل جامعه است.
    ماموریت این شرکت "زندگی سالم تر" است.
    ارزش اصلی شرکت "مشتری اول" است.
    کد رفتار این شرکت "نوآوری ، کیفیت ، کار تیمی" است
    کد رفتار پرسنل "یکپارچگی ، وقف ، اتفاقات" است.
    در کمیسیون بهداشت ملی جمهوری خلق چین ثبت شده و در "راهنمای استفاده از ضد عفونی کننده ها" توصیه شده است.
    توسط کلیه سطوح ادارات در چین با کیفیت برجسته آن انتخاب می شود. اقدامات اصلی دولت: وزارت بین الملل. کمیته مرکزی ، دفتر عمومی شورای دولتی ، دفتر عمومی کمیته استانی شاندونگ ، دفتر عمومی کمیته شهرداری چینگدائو ، و غیره.
    توسط بخش صنعت و فناوری توصیه می شود ، سپس توسط وزارت بین الملل وزارت امور خارجه به عنوان محصولات کمکی بین المللی ثبت می شود و توسط همه سفارت ها به عنوان محصولات انتخاب می شود.

    بستن