ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shandong Province, China.
  • درباره ما : شرکت ما وابسته به گروه استخراج انرژی شاندونگ ، یک شرکت فوق العاده بزرگ است. این گروه در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد ، یک شرکت پیشرو در صنعت ذغال سنگ چین است. در فرآیند استخراج بیش از ۵۰ سال ، این اولین شرکت تولید زغال سنگ است که از معادن کاملاً مکانیزه وارداتی ، تجهیزات حفاری جامع و تجهیزات معدنی برای توسعه و ساخت استفاده می کند. بیش از نیم قرن تاریخ استخراج ، بیش از ۳۰ سال استفاده جامع از تجهیزات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما وابسته به گروه استخراج انرژی شاندونگ ، یک شرکت فوق العاده بزرگ است. این گروه در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد ، یک شرکت پیشرو در صنعت ذغال سنگ چین است. در فرآیند استخراج بیش از ۵۰ سال ، این اولین شرکت تولید زغال سنگ است که از معادن کاملاً مکانیزه وارداتی ، تجهیزات حفاری جامع و تجهیزات معدنی برای توسعه و ساخت استفاده می کند. بیش از نیم قرن تاریخ استخراج ، بیش از ۳۰ سال استفاده جامع از تجهیزات معدن ، تجربه تعمیرات اساسی ، بیش از ۱۰ سال تمرین توسعه تجهیزات معدن ، به ما اجازه دهید دانش عمیق ، تجربیات غنی انباشته ، تعداد زیادی از استعدادها را جمع کنیم.
    شرکت ما به تنها شرکت تولید تجهیزات خدماتی در صنعت زغال سنگ تبدیل شده است که مهندسی معدن ، نصب و برداشت و برداشت تجهیزات ، تولید تجهیزات و تعمیرات اساسی را ادغام می کند. شرکت ها با توجه به تقاضای بازار ، ماشین آلات سری ، واحد حفاری سنگ ذغال سنگ سری ، واحد تزریق بتن زنجیره ای سری ، لودر حفاری معدن هوشمند سری ، ماشین کارآمد ، تونل سازی پشتیبانی موقت هوا و سایر محصولات را با ۲۱ مورد توسعه داده اند مانند شرایط تعمیرات اساسی تعمیرات اساسی ماشین ، می تواند خدمات بهتری را برای تجهیزات تولید معدن ذغال سنگ فراهم کند.
    علاوه بر ارائه تجهیزات ایمن ، قابل اعتماد ، پیشرفته و کارآمد ، ما همچنین طیف گسترده ای از خدمات منحصر به فرد را ارائه می دهیم ، تا با نصب و حذف تجهیزات ، تعمیرات اساسی تجهیزات ، آموزش رانندگان میدانی زیرزمینی ، آموزش کارگران تعمیر و نگهداری زمین های زیرزمینی به مشتریان ارائه دهیم. تجهیزات ما نه تنها در معادن ذغال سنگ ، بلکه در مترو شهری و ساخت تونل راه آهن سریع السیر بین شهری نیز استفاده می شود. در زیر شرکتهای معدنی محصولات خود را پیاده سازی یا اعتبارسنجی کرده ایم.

    بستن