ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۰۱,Hanzhongmen Street, Nanjing,China,۲۱۰۰۳۶
  • درباره ما : جوشا در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، یک شرکت جهانی با فناوری پیشرفته پزشکی است که دفتر مرکزی آن در منطقه ، نانجینگ قرار دارد. این شهر یک پارک صنعتی علم و فناوری در منطقه با فناوری پیشرفته ملی نانجینگ جیانگبی ایجاد کرده است. این شرکت دارای سه شرکت کاملاً متعلق به یک شرکت هلدینگ است. این شرکت عمدتاً در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مرکز فیلمبرداری هوشمند ، اتاق عمل هوشمند ، انژکتور فشار قوی پز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    جوشا در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، یک شرکت جهانی با فناوری پیشرفته پزشکی است که دفتر مرکزی آن در منطقه ، نانجینگ قرار دارد. این شهر یک پارک صنعتی علم و فناوری در منطقه با فناوری پیشرفته ملی نانجینگ جیانگبی ایجاد کرده است. این شرکت دارای سه شرکت کاملاً متعلق به یک شرکت هلدینگ است. این شرکت عمدتاً در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مرکز فیلمبرداری هوشمند ، اتاق عمل هوشمند ، انژکتور فشار قوی پزشکی و مواد مصرفی ، ربات عامل هوشمند و راهکارهای کنترل عفونت برای بیمارستان ها فعالیت می کند. همچنین ، جوشا بستر مستقیم پخش مستقیم خود را برای عملیات پزشکی دارد.
    جوشا یک تیم تحقیق و توسعه دارد که ۳۰٪ از کل کارکنان شرکت را تشکیل می دهد. هر ساله سرمایه گذاری می کند که معادل بیش از ۱۶٪ از گردش مالی سالانه آن است. این شرکت دارای سه مرکز تحقیق و توسعه در نانجینگ ، شانگهای و شنژن و همچنین یک بخش تحقیق و توسعه خارج از کشور در انگلیس است. جوشا مرکز فناوری سازمانی ، مرکز طراحی صنعتی ، مرکز تحقیق و توسعه فناوری مهندسی نمایش دقیق تصویر پزشکی ، مرکز مهندسی پردازش تصویر پزشکی و سایر سیستم عامل های تحقیقاتی را ایجاد کرده است. در حال حاضر ، جوشا برای بیش از ۸۰۰ فناوری انحصاری بین المللی و داخلی درخواست داده و عنوان افتخاری شرکت مدل مالکیت معنوی ملی را از آن خود کرده است. در میان این فناوری ها ، اختراعات بین المللی اختراع برای شناسایی دقیق و پردازش تصاویر پزشکی ، پردازش خود انطباقی برای موقعیت هوشمند و تقویت ضایعات و نشانه های بیولوژیکی برای کنترل عفونت پزشکی براساس مهندسی ژنتیک ، جای حرفه ای را پر کرده است. رشته.
    جوشا دارای هشت دفتر و مرکز خدمات پس از فروش در سراسر جهان است. در سال ۲۰۱۹ ، محصولات نمایشگر پزشکی جوشا سهم بازار ۶۳.۱ درصدی را در بازار چین داشتند. این محصولات به بیش از ۸۰ کشور و منطقه فروخته شد و به دو میلیارد نفر در سراسر جهان خدمت کردند. در حال حاضر ، جوشا در زمینه تجسم دیجیتال برای تصاویر پزشکی در جهان به یک رهبر تبدیل شده است.
    در سال های اخیر ، جوشا سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه در سیستم عامل های ابری تصویر پزشکی ، تجهیزات تصویربرداری رادیواکتیو ، نظارت بیولوژیکی کنترل عفونت ، همچنین نظارت و تفسیر الکترونیکی و غیره را افزایش داده است. ضمن ایجاد ارزش ، کمک منحصر به فرد و ارزشمند خود در سلامت انسان است. برای مشتریان جهانی

    بستن
محصولات
M550G
C1210G
JUSHA-M53
M350G
CR240G
E240CG
S8420
پاک کننده قلیایی Conbizyme® برای فرآیند چند تمیز کردن
بسته تست دستگاه IndiCator® Process Challenge
نوار نشانگر اتوکلاو IndiCator®
نمایشگر حرفه ای DSA
مرکز خواندن تصویر یکپارچه