ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۵-۲, blacksmith Road, Hunnan District, Shenyang, Liaoning
  • درباره ما : شرکت تجهیزات حفاری ، آموزشی ویبولیتین عمدتا ارائه راه حل های یکپارچه حفاری در صنعت معدن ، سنگ شکن و آب حفاری صرفه جویی در آب ، به شما کمک می کند مشکلات حفاری را به طور کارآمد و با هزینه کم حل کنید. ما عمدتاً سیستم های کاملی مانند کمپرسورهای هوای متحرک ، مته ها ، ایمپکتتورها ، مته ها ، دستگاه های خرد کن ، کنتورهای آب و غیره را ارائه می دهیم و شریک ثابت و قابل اطمینان شما هستند. سال است که ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات حفاری ، آموزشی ویبولیتین عمدتا ارائه راه حل های یکپارچه حفاری در صنعت معدن ، سنگ شکن و آب حفاری صرفه جویی در آب ، به شما کمک می کند مشکلات حفاری را به طور کارآمد و با هزینه کم حل کنید. ما عمدتاً سیستم های کاملی مانند کمپرسورهای هوای متحرک ، مته ها ، ایمپکتتورها ، مته ها ، دستگاه های خرد کن ، کنتورهای آب و غیره را ارائه می دهیم و شریک ثابت و قابل اطمینان شما هستند.
    سال است که دکل های حفاری می فروشد. با توسعه فن آوری حفاری ، به شرکتی تبدیل شده است که طراحی ، تولید و راه حل های کامل سیستم را ادغام می کند. مزیت ما در پیکربندی مطلوب با توجه به نیاز مشتری ، اطمینان از کیفیت و قیمت پایین است. برای خدمات دهی به مشتریان خود ، ما همچنین یک مرکز تعمیر کامل برای دستگاه ها راه اندازی کرده ایم. این واقعاً مشتریان را قادر می سازد تا به راحتی و راحت از آن استفاده کنند ، باعث صرفه جویی در نگرانی و صرفه جویی در هزینه شوند.
    سالها تجربه خدمات در بازار داخلی ، را قادر می سازد پایدارترین و کارآمدترین تجهیزات را به مشتریان خارجی ارائه دهد. انواع روشهای پرداخت را ارائه می دهد و همچنین می تواند تجهیزات را با توجه به نیاز شما تولید کند. تکنسین های ارشد منتظر ارتباط با شما هستند.
    بخشی از گروه است. این گروه دارای ۳ شرکت تولیدی ، ۱ مرکز تحقیق و توسعه و ۱ مرکز خدمات مشتری است. براساس توان پردازشی پایگاه صنعتی قدیمی در شنیانگ ، چین ، محصولات را تولید کرده است که هم در داخل و هم در خارج از کشور فروش خوبی دارند. برای صنعت معدن ، حفاری حفاظت از آب و ساخت و ساز در سراسر جهان. ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان.
    همچنین به حفاظت از محیط زیست توجه دارد و به طور فعال از فناوری های جدید حفاظت از محیط زیست برای کمک به مشتریان در طراحی مجدد تجهیزات حفاظت از محیط زیست استفاده می کند. کاهش انتشار گرد و غبار.
    همچنین به مناطق فقیرنشین کمک می کند تا مشکل کمبود آب را برطرف کنند. هر بار بودجه ما برای حفر ۲ حلقه چاه آب عمیق در مناطق فقیرنشین تأمین می شد تا افراد کمبود آب بتوانند از آب تمیز استفاده کنند.
    ما مشتاقانه منتظر کمک شما و کمک به افراد دیگر در حل مشکلات هستیم.
    هدف - ثبات ، کارایی و هزینه کم.
    مزایا - سالها تجربه در محل.
    فناوری - انبوهی از کتابخانه های محصولات برای کمک به شما در انتخاب بهترین راه حل برای شما.
    اعتقاد - یک بار همکاری ، دوستان مادام العمر

    بستن