ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Chengyang District, Qingdao City, Shandong, China
  • درباره ما : چینگدائو شرکت تجارت ، آموزشی ویبولیتین در شهر ساحلی زیبای چینگدائو واقع شده و زیرمجموعه شرکت سازنده شناخته شده و حرفه ای سیستم تولید کننده ازن در چین است. ما عمدتا ژنراتورهای ازن (منبع هوا و اکسیژن) را در محدوده وسیعی به ویژه در تصفیه آب ارائه می دهیم. محصولات با دارا بودن مراکز تحقیق و توسعه و فن آوری پیشرفته بین المللی تولید ژنراتور ازن ، دارای ساختار نفیس ، عملکرد پایدار ، عملکرد آسان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو شرکت تجارت ، آموزشی ویبولیتین در شهر ساحلی زیبای چینگدائو واقع شده و زیرمجموعه شرکت سازنده شناخته شده و حرفه ای سیستم تولید کننده ازن در چین است. ما عمدتا ژنراتورهای ازن (منبع هوا و اکسیژن) را در محدوده وسیعی به ویژه در تصفیه آب ارائه می دهیم. محصولات با دارا بودن مراکز تحقیق و توسعه و فن آوری پیشرفته بین المللی تولید ژنراتور ازن ، دارای ساختار نفیس ، عملکرد پایدار ، عملکرد آسان و نگهداری مناسب می باشند. ′ پایونیر با توجه به شرایط و نیاز مشتری ، راه حل های کاملی برای سیستم ژنراتور ازن تولید و ارائه می دهد. محصولات پایونیر به بیش از ۲۰ کشور در سراسر جهان صادر شده و توسط مشتریان شناخته شده اند.
    از طریق خدمات پس از فروش ، ما می توانیم پشتیبانی فنی مادام العمر ، دوره های آموزش آنلاین و ویدئویی را ارائه دهیم و از خدمات فروش سریع و قابل اطمینان اطمینان حاصل کنیم. ما همچنین می توانیم خدمات نصب در محل را ارائه دهیم.
    مثل همیشه ، پایونیر سخت تلاش خواهد کرد تا محصولات برتر را ارائه دهد و خود را وقف صنعت حفاظت از محیط زیست کند. برای نیازهای خود امروز با ما تماس بگیرید! ما مشتاقانه منتظر پرس و جو شما هستیم.

    بستن