ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۱۲۸ Huawei Road,Qianshan,Zhuhai,China
  • درباره ما : شرکت ما با تأیید اداره صنعت و تجارت چین با حق واردات و صادرات مستقل به ثبت رسیده است. ما به عنوان یک تامین کننده جهانی حرفه ای تجهیزات دریایی و دریایی در چین ، هدف ما تمرکز بر تحقیق و توسعه رقابتی ترین تجهیزات دریایی برای مشتریان در سراسر جهان با خدمات مشتری مداری عالی در صنعت دریایی است.ما معتقدیم که یک فرد حرفه ای باید شایسته اعتماد باشد. با سالها تجربه ارزشمند در صنعت دریایی ، ما اطمی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما با تأیید اداره صنعت و تجارت چین با حق واردات و صادرات مستقل به ثبت رسیده است. ما به عنوان یک تامین کننده جهانی حرفه ای تجهیزات دریایی و دریایی در چین ، هدف ما تمرکز بر تحقیق و توسعه رقابتی ترین تجهیزات دریایی برای مشتریان در سراسر جهان با خدمات مشتری مداری عالی در صنعت دریایی است.
    ما معتقدیم که یک فرد حرفه ای باید شایسته اعتماد باشد. با سالها تجربه ارزشمند در صنعت دریایی ، ما اطمینان داریم که نیاز شما و آنچه شما نگرانی دارید را درک می کنیم. ما به شما کمک خواهیم کرد تا مقرون به صرفه ترین پیشنهاد را برای شما ارائه دهیم. علاوه بر این ، ما یک تیم کاملاً آموزش دیده و پر از اشتیاق برای اطمینان از خدمات پیش از فروش و خدمات پس از فروش و انجام معامله به طور کارآمد برای صرفه جویی در وقت و هزینه داریم.
    چرا ؟
    ۱. تضمین و بازرسی کیفیت
    ما کیفیت را تضمین می کنیم ، نه فقط به این دلیل که ما یک فرایند کامل مدیریت ، تولید و بازرسی دقیق برای کنترل کیفیت و جلوگیری از اشتباه جزئیات داریم ، بلکه به رضایت مشتری از کیفیت محصول نیز اهمیت زیادی می دهیم. علاوه بر این ، گواهینامه آزمایش میل برای محصولات عمومی قابل ارائه است و بیشتر محصولات ما توسط ، و غیره تأیید می شوند.
    ۲. کارایی
    وعده داده شده است که درخواست شما ظرف ۱۲-۱۲ ساعت پاسخ داده خواهد شد. تیم فروش با تجربه ما برای اطمینان از پیشنهاد سریع و ارتباط خوب ، از تیم مهندس ما پشتیبانی فنی می کنند.
    ۳. در زمان تحویل
    ما برنامه دقیق تولید و روند پیگیری حرفه ای برای کنترل زمان تولید داریم. مشتریان به موقع از روند تولید مطلع می شوند. علاوه بر این ، ما با شرکای قابل اعتماد لجستیک همکاری می کنیم تا کالاهایی را به طور دقیق به شما تحویل دهیم.
    ۴. سفارشی سازی
    اگر به خدمات سفارشی سازی نیاز دارید ، مهندسان باتجربه ما می توانند محصول را طبق درخواست یا برنامه شما طراحی کنند.
    ۵. محدوده محصول
    طیف گسترده ای از تجهیزات دریایی ، لوازم جانبی و راه حل های فنی.
    ۶. خدمات پس از فروش
    پس از حمل و نقل ، ما محموله را پیگیری می کنیم و پس از ورود کالا ، برای بازخورد با مشتری به طور مثبت تماس خواهیم گرفت.
    ما همیشه بر ارزشهای "مشتری مداری ، همیشه با صداقت" در تجارت اصرار داریم. هر زمان که به پرس و جو یا کمک نیاز داشتید ، می توانید به مراجعه کنید.

    بستن
محصولات
درب فولادی ضد آب A60 دریایی با باز شدن سریع
درب موتور اتاق دریایی ABS/CCS A60 برای کشتی
درب کشویی ضد آب برای کشتی ها
نردبان طنابی دریایی برای کشتی
اسکاتل جانبی نسوز دریچه پیچ دریایی A0/A60
روکش دریچه نفتی نفتکش استیل
چراغ های ناوبری LED دریایی
چراغ آویز فلورسنت دریایی
چراغ کار دریایی
چراغ نقطه ای دریایی TG14-N
چراغ جستجوی دریایی TZ4 3000w
لامپ های باتری اضطراری دریایی IMPA 790484/790485 B22 24V 40W 60W
لامپ های LED دریایی IMPA 790251/790252/790253 E26/E27 110V 5W 6W 8W
لامپ های هالید فلزی هالوژن دریایی ISSA 7320820 E39/E40 400W
سیستم کنترل چراغ سیگنال دریایی گواهی CCS
لنگر نیروی دریایی ایالات متحده