ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۹, Kuo Cang South Road, Lishui City, Zhejiang Province, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۶۸ تاسیس و در شهر لیشوی ، مستقر است ، در صنعت تمیز کردن چین با تولید ۱ میلیون تن پودر لباسشویی ، ۱ ، ۳۰۰ ، ۰۰۰ تن مواد شوینده مایع لباسشویی ، ۲۸۰ ، ۰۰۰ تن صابون ، پیشرو در صنعت نظافت چین است. سالانه ۲۰ هزار تن گلیسیرین صنعتی و ۵ میلیون لوله خمیر دندان تولید می شود.با بیش از ۲۰،۰۰۰ کارمند ، سایت های تولیدی را در لیشوی ، ژجیانگ ، ییانگ ، هونان ، چنگدو ، سیچوان ، ژنگدینگ ، هبی ، سی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۶۸ تاسیس و در شهر لیشوی ، مستقر است ، در صنعت تمیز کردن چین با تولید ۱ میلیون تن پودر لباسشویی ، ۱ ، ۳۰۰ ، ۰۰۰ تن مواد شوینده مایع لباسشویی ، ۲۸۰ ، ۰۰۰ تن صابون ، پیشرو در صنعت نظافت چین است. سالانه ۲۰ هزار تن گلیسیرین صنعتی و ۵ میلیون لوله خمیر دندان تولید می شود.
    با بیش از ۲۰،۰۰۰ کارمند ، سایت های تولیدی را در لیشوی ، ژجیانگ ، ییانگ ، هونان ، چنگدو ، سیچوان ، ژنگدینگ ، هبی ، سیپینگ ، جیلین ، اورومچی از سین کیانگ ، از جیانگ سو و تایوان ایجاد می کند ، دارای بیش از ۵۰ دفتر فروش و ۳ شعبه خارجی است. . محصولات شامل زمینه های مراقبت از منزل ، مراقبت از پارچه ، مراقبت از دهان و دندان و مراقبت از بدن است. با داشتن حقوق مالکیت معنوی مستقل ، مارک های ، ۱۰۰ سال مراقبت از مو ، و محصولات مربوطه در بازار محبوب هستند. محصولات قابل فروش در چین ، خاورمیانه ، آفریقا ، اقیانوسیه ، اروپا و آمریکا و غیره با
    یک گروه تحقیق و توسعه قدرتمند ، تجهیزات تولید و آزمایش درجه یک ، امکانات پیشرفته حفاظت از محیط زیست ، فناوری ساخت دقیق ، مدیریت مدرن ، دیجیتالی و مدیریت جریان را اجرا کرده و مقررات اداری یکپارچه ای را تشکیل داده است. به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ، همکاری های راهبردی با بسیاری از ۵۰۰ شرکت برتر جهانی که فروش محصولات با کیفیت تضمین شده را ترویج می دهند ، ایجاد کرده است.
    ساخته شده توسط فرهنگ آبزیان منحصر به فرد و با عنوان به عنوان فلسفه تجارت خود ، تلاش های بی وقفه ای برای تبدیل شدن به یک شرکت برنده جایزه جهانی انجام داده است.

    بستن