ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان طالقانی- مابین شهید قرنی و ویلا جنب -بانک ملت (شعبه حجرت) -پلاک ۳۰۴ -واحد ۳ -طبقه ۱
  • درباره ما : شرکت صفا راه آریا در طی سالها تلاش و فعالیت، گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری را در کارنامه درخشان خود دارد. این شرکت با تکیه بر مدیران توانمند خود و همکاری کارکنانش توانسته است خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهدشرکت صفاراه آریا  با استفاده از  کادر مجرب و سوابق درخشان در امر حمل و نقل بین المللی کالا بصورت صادرات و واردات ترانزیت و حمل کالاهای پروژه ای بشرح ذیل فعالیت می نماید:الف.ص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صفا راه آریا در طی سالها تلاش و فعالیت، گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری را در کارنامه درخشان خود دارد. این شرکت با تکیه بر مدیران توانمند خود و همکاری کارکنانش توانسته است خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهد

    شرکت صفاراه آریا  با استفاده از  کادر مجرب و سوابق درخشان در امر حمل و نقل بین المللی کالا بصورت صادرات و واردات ترانزیت و حمل کالاهای پروژه ای بشرح ذیل فعالیت می نماید:

    الف.صادرات: حمل وصدور انواع کالاهای مجاز ترافیکی و غیر ترافیکی - سنگین به کشورهای مختلف بویژه ترکیه -ازبکستان-ایتالیا- آلمان –رومانی –بلغارستان - ترکمنستان - گرجستان - سوریه- اکراین – لبنان وآسیای میانه توسط کامیونهای مجهز و ناوگان جدید(در حال حاضر حدود ۱۴۰ دستگاه کامیون چادری حاضر به کار) به صورت زمینی ودریائی میباشد.

    ب. واردات: واردات کالا ازکشورهای اروپایی وآسیایی بویژه از کشور ترکیه ،ایتالیا  ،آلمان، بیروت واکراین به ایران بصورت دربست یا گروپاژ و حمل یکسره تا انبار متقاضی.

    پ. ترانزیت: ترانزیت کالا از کلیه نقاط

    ت. کالاهای پروژه ای: حمل اینگونه کالاها با هماهنگی و اطلاع از آمادگی محصولات جهت حمل و تحویل بمنظور برنامه ریزی صحیح برای این شرکت میسر میباشد که در این زمینه نیز نرخهای بسیار متعارف شامل این گروه  از کالاها خواهد شد.

    ج. نمایندگان فعال داخلی :شامل شهرهای بازرگان جلفا، تبریز،  مرند، آستارا ، کرمان، اصفهان ،اراک،زنجان ، شیراز ،یزد، همدان ،قزوین ،ارومیه ،بیله سوار ،مشهد،سمنان وغیره به حضورتان اعلام می نماید، این شرکت دارای نمایندگی و ترخیص کار معتبر در کشور میباشد

    علیهذا با توجه به زمینه فعالیت مذکور و تجربه پرسنل این شرکت و نیز امکانات کامیونی و سوابق درخشان آن در سازمانها و مراجع ذیصلاح کشور و رضایت متقاضیان حمل کالاهای صادراتی و وارداتی خواهشمند است مقرر فرمائید نام و مشخصات این شرکت را در منابع استعلام در کلیه امور حمل ونقل بین المللی جهت انعقاد قراردادها و سفارشات صادرات و واردات منظور نموده تا در صورت نیازمندی پس از تعیین زمان ملاقات حضوراً جزئیات و توضیحات بیشتری رادرخصوص همکاری با شرکتهای دیگر به حضورتان تقدیم خواهیم نمود.

    در پایان امید است با عنایت به لطف پروردگار و حسن سابقه این شرکت و با توجه به همکاریهای مداوم با شرکتها و سازمانهای معتبر دولتی تحت پوشش و خصوصی ذیل افتخار همکاری نزدیک و صمیمانه ای را با آن سازمان محترم نیز داشته باشیم.

    بستن