ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۱۱-۱۳۰۱, jiangnan first product, high-tech zone ningbo
  • درباره ما : واقع در شهر نینگبو ، ۲۰ کیلومتری بندر نینگبو و حدود ۳ ساعت رانندگی تا بندر شانگهای. ما به عنوان یک شرکت با تکنولوژی بالا ، به مدت ۲۰ سال متعهد به تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش محصولات فوم پلی الفین با شبکه متقابل و خطوط تولید خودکار آنها هستیم. ما نه تنها کف سازهای ، بلکه محصولات فوم و ورق های نیمه تمام را نیز تولید می کنیم. بنابراین ، ما با عملکرد هر دستگاه و هر فرآیند تولید بسیار آشنا ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در شهر نینگبو ، ۲۰ کیلومتری بندر نینگبو و حدود ۳ ساعت رانندگی تا بندر شانگهای. ما به عنوان یک شرکت با تکنولوژی بالا ، به مدت ۲۰ سال متعهد به تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش محصولات فوم پلی الفین با شبکه متقابل و خطوط تولید خودکار آنها هستیم. ما نه تنها کف سازهای ، بلکه محصولات فوم و ورق های نیمه تمام را نیز تولید می کنیم. بنابراین ، ما با عملکرد هر دستگاه و هر فرآیند تولید بسیار آشنا هستیم ، ما نه تنها سازنده تجهیزات هستیم و همچنین می توانیم مواد اولیه ، آموزش تولید ، دانش فنی مهندسی و پشتیبانی عالی خدمات پس از آن را نیز ارائه دهیم.
    در سال ۲۰۱۹ گواهینامه دریافت کرده و دارای ۱۱ اختراع ثبت اختراع ، ۱ حق ثبت اختراع مدل سودمند ، ۲ حق چاپ برای نرم افزار رایانه و ۷ علامت تجاری ثبت شده مرتبط است.
    تیم مهندسی ما ، به رهبری ۲ مهندس ارشد ، یک مرکز تحقیق و توسعه اختصاصی ایجاد کرده است ، از جمله مهندسان زیادی که بیش از ۲۰ سال در این صنعت فعالیت داشته اند. تیم تحقیق و توسعه حرفه ای ما می تواند انواع راه حل های پیشرفته فنی را برای انتخاب به مشتریان ارائه دهد. ما همچنین یک تیم خدمات پس از فروش بزرگ و قدرتمند داریم که می تواند با پشتیبانی فنی طولانی مدت و حرفه ای و خدمات پس از فروش در تولید در مقیاس بزرگ ، یک فروشگاه یک طرفه برای مشتریان فراهم کند.
    ما همچنین یک تیم فروش با تجربه داریم. تیم فروش آگاه و دوستانه ما با هر مشتری همکاری می کند تا بتواند نیازهای خاص خود را برآورده کند. تیم حرفه ای ما تخصص فنی و تمایل به شناسایی صحیح و دستیابی به اهداف پردازش هر مشتری را دارد ، ما می توانیم شریک و مشاور عالی شما باشیم.
    ما مراحل نوآوری خود را متوقف نخواهیم کرد ، ما به طور مداوم در حال تحقیق و توسعه فن آوری های جدید برای بهبود تجهیزات خود ، سازگاری فرآیندهای جدید تولید و فرمول ها ، برای هدایت توسعه صنعت و ارتقا پیشرفت زمان هستیم.

    بستن